نایبرییس اتاق اصناف ایران اصناف برای عدم برگزاری نمایشگاههای فصلی تصمیم قاطع بگیرند نایبرییس اتاق اصناف ایران گفت: باید اصناف یک بار برای همیشه تصمیم بگیرند که نمایشگاههایی تحت عنوان ضیافت و بهاره و پاییزه تعطیل شود و به جای آن برگزاری فروش فوقالعاده فروشگاهی در سطح شهر با قابلیت دسترسی در تمامی محلات و […]
نایبرییس اتاق اصناف ایران
اصناف برای عدم برگزاری نمایشگاههای فصلی تصمیم قاطع بگیرند
نایبرییس اتاق اصناف ایران گفت: باید اصناف یک بار برای همیشه تصمیم بگیرند که نمایشگاههایی تحت عنوان ضیافت و بهاره و پاییزه تعطیل شود و به جای آن برگزاری فروش فوقالعاده فروشگاهی در سطح شهر با قابلیت دسترسی در تمامی محلات و مناطق شهر جایگزین نمایشگاههای عرضه کالا شود.
ابراهیمدرستی در گفتوگو با پانا با اظهار بیمیلی اتاق اصناف به برگزاری نمایشگاههای عرضه کالای بهاره گفت: بازار با رکود مواجه است و ضرورتی به تنظیم بازار و استفاده از شیوه عرضه نمایشگاهی با توجه به وفور کالا و عرضه گسترده آن وجود ندارد.
وی تصریح کرد: در حالی که مجوز برگزاری نمایشگاههای عرضه کالای بهاره در ۵ نقطه تهران به صورت رسمی داده شده است اما حداقل ۳۰ نمایشگاه دیگر در سطح شهر به صورت غیررسمی و بدون دریافت مجوز درحال برگزاری است که باید برخورد قانونی با آن انجام شود.
نایبرییس اتاق اصناف گفت: فروشهای فوقالعاده درحال حاضر نیز در سطح کشور به صورت پراکنده وجود دارد، اما باید بررسی کارشناسی بر روی آن صورت گیرد تا در زمانی که واحد صنفی مدعی برگزاری فروش فوقالعاده است این ادعا جنبه واقعی داشته باشد نه اینکه تنها نوشته روی فروشگاهها فروش فوقالعاده باشد به این معنا که اتاقهای اصناف فروش فوقالعاده فروشگاهی را با توجه به قیمتهای سطح بازار تأیید کرده باشند.
درستی اظهار امیدواری کرد سال آینده برگزاری نمایشگاههایی تحت عنوان نمایشگاه عرضه کالای بهاره متوقف شود و افزود: در هیچ کجای دنیا نمایشگاههایی با سبک و سیاق نمایشگاههای بهاره برگزار نمیشود و اگرچه این نمایشگاه مخاطبان خاص خود را دارد، اما برگزاری فروشهای فوقالعاده باید در آینده نزدیک جایگزین نمایشگاههای فعلی شود.
وی خاطرنشان کرد: فروشگاهها در طول سال مالیات پرداخت کرده و با احتساب هزینههای کارمندی و سایر هزینههای سربار این انتظار را دارند که در زمانهای اوج تقاضا بتوانند فروش مناسبی داشته باشند و طبیعی است که برگزاری نمایشگاهها در پایان سال یا شروع سال تحصیلی اجحاف به آنها خواهد بود.
درستی خاطرنشان کرد: طبیعی است خریداران برندها تمایل به فروش فوقالعاده فروشگاهی دارند و باید با اتخاذ مکانیسمهایی این اطمینان را به مشتریان این برندها داد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.