آمارهای شگفت‌انگیز از بزرگ‌ترین بازگشت تاریخ

آمارهای شگفت‌انگیز از بزرگ‌ترین بازگشت تاریخ بارسلونا آمارهای جالبی در بازی برابر پاری‌‌سن‌‌ژرمن از خود به جای گذاشت. به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از دیلی‌میل، بارسلونا در یک دیدار عجیب شش بر یک پاری‌‌سن‌ژرمن را حذف کرد تا خود به جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. از این بازی که به […]

آمارهای شگفت‌انگیز از بزرگ‌ترین بازگشت تاریخ

بارسلونا آمارهای جالبی در بازی برابر پاری‌‌سن‌‌ژرمن از خود به جای گذاشت.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از دیلی‌میل، بارسلونا در یک دیدار عجیب شش بر یک پاری‌‌سن‌ژرمن را حذف کرد تا خود به جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. از این بازی که به عنوان بزرگ‌ترین بازگشت تاریخ یاد می‌شود، آمارهای جالبی بر جای مانده است که مرور کردن آن خالی از لطف نیست.

بارسلونا تنها تیم تاریخ لیگ قهرمانان شد که شکست ۴ بر صفر در بازی رفت را جبران کرد و به مرحله بعد رسید.

بارسلونا برای دهمین سال پیاپی توانست به مرحله یک‌هشتم نهایی راه یابد که هیچ تیمی چنین آماری را ندارد.

ادینسون‌کاوانی با گلزنی برابر بارسلونا در کنار زلاتان ایبراهیموویچ با ۲۰ گل بر‌ترین گلزن پاری‌سن‌‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا شد.

تنها ۳ بازیکن که ۲۰ بازی یا بیش‌تر در لیگ قهرمانان اروپا داشته‌اند توانستند در ۵۰ درصد بازی‌هایشان گلزنی کنند. این بازیکنان، رودفان نیستلروی (۵۸)، لیونل مسی (۵۱) و کاوانی (۵۰) هستند.

ادینسون کاوانی در ۲۲ بازی مختلف لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است. تنها بازیکن قاره آمریکا که بیش از او به این مهم رسیده است، کاکا با ۲۳ و مسی با ۵۸ بازی بوده است.

لیونل مسی سی‌وهفتمین گل خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند. تنها کریستیانورونالدو با ۴۴ گل، بیش از مسی گل زده است.

لوییز سوارز در ۶۴ بازی در تمام بازی‌‌ها در نیوکمپ توانسته ۶۵ گل را به ثمر برساند.

نیمار برای اولین بار از ژانویه ۲۰۱۶ تاکنون در ۳ بازی پی‌در‌پی برای بارسلونا گلزنی می‌کند.

نیمار با ۱۵ پاس گل توانسته در کنار رونالدو بیش‌ترین پاس گل را از سال ۲۰۱۳ تاکنون داشته باشد.

۴ بازی دیگر از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی‌ مانده است که سه‌شنبه و چهارشنبه هفته‌ جاری برگزار می‌شود تا ۸ تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود.

این ۸ تیم جمعه این هفته منتظر خواهند بود تا حریفشان را در مرحله یک چهارم نهایی بشناسند.

ستاره برزیلی بارسلونا عنوان کرد او بهترین بازی عمرش را برابر پاری‌سن‌‌ژرمن انجام داد.

به‌ گزارش آس، بارسلونا در شب درخشش نیمار توانست با حذف پاری‌‌سن‌‌ژرمن به جمع ۸ تیم لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

نیمار در این مسابقه توانست دو گل به ثمر برساند و یک ضربه پنالتی‌ برای تیمش گرفت که مسی آن را تبدیل به گل کرد.

او بعد از پایان مسابقه با خوشحالی از نتیجه‌ کسب شده گفت‌: به کل تیم تبریک می‌گویم، چرا که آنها تا ثانیه‌های پایانی به این بازگشت اعتقاد داشتند و ما توانستیم به مسابقه برگردیم. این بهترین بازی عمر من بود. واقعاً نمی‌توانستم بهتر از این بازی کنم. اگر ما باور داشته باشیم، اگر ما بازی کنیم، توقف کردن بارسلونا کار بسیار سختی است. این فقط یک بار در عمر اتفاق می‌افتد. فکر نمی‌کنم که چنین بازی را تا چند سال آینده شاهد باشیم. یک بازی تاریخی که برای همیشه در یاد‌ها باقی می‌ماند. فراموش کردن این بازی بسیار دشوار است.

 

نیمار در پایان درباره لیونل مسی گفت‌: من حتم دارم که مسی قراردادش را به زودی با بارسلونا تمدید خواهد کرد و هیچ جای نگرانی بابت این مسأله وجود ندارد. من از این بابت کاملاً مطمئن هستم.