به منظور خدماترسانی بهتر به اعضای اتاق تهران صورت گرفت آغاز بهکار دفتر ثبت شرکتها در اتاق تهران دفتر خدمات ثبت شرکتها در محل اتاق تهران راهاندازی شد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابط عمومی اتاق تهران، دبیرکل اتاق تهران با اعلام این خبر، گفت: با امضای توافق همکاری میان اتاق تهران و اداره […]
به منظور خدماترسانی بهتر به اعضای اتاق تهران صورت گرفت
آغاز بهکار دفتر ثبت شرکتها در اتاق تهران
دفتر خدمات ثبت شرکتها در محل اتاق تهران راهاندازی شد.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابط عمومی اتاق تهران، دبیرکل اتاق تهران با اعلام این خبر، گفت: با امضای توافق همکاری میان اتاق تهران و اداره ثبت شرکتها، دفتر خدمات ثبت شرکتها در ساختمان شماره یک اتاق تهران ایجاد شده است و از این پس، اعضای حقیقی و حقوقی اتاق تهران با مراجعه به این دفتر میتوانند از کلیه خدمات ثبتی بهرهمند شوند.
بهمن عشقی افزود: دارندگان کارت عضویت و بازرگانی اتاق تهران برای انجام امور مربوط به تأسیس شرکت و تغییر صورتجلسات ثبتی دیگر نیازی به مراجعه حضوری به اداره ثبت شرکتها ندارند و با حضور در دفتر امور ثبت شرکتها در اتاق تهران، میتوانند از تمامی خدمات این بخش برخوردار شوند. ضمن اینکه اعضای اتاق صرفاً هزینههای ثبتی را پرداخت میکنند و اتاق از بابت ارایه این خدمت هیچ هزینهای از اعضا دریافت نمیکند.
دفتر امور ثبت شرکتها در اتاق تهران که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است، همزمان با شروع بهکار روزانه سایر حوزههای اتاق تهران، آماده ارایه خدمات ثبتی شامل تأسیس شرکت، صورتجلسه تغییرات، پلمب دفاتر تجاری، خدمات مشاورهای در تنظیم صورتجلسه، ثبت انواع صورتجلسه در سامانه ثبت شرکتها و اخذ کد پیگیری و نیز ارسال مدارک فیزیکی و پیگیریهای مربوطه در اداره ثبت شرکتهاست و مراجعهکنندگان به این دفتر پس از انجام کلیه امور، میتوانند مدارک مربوط را پس از طی مراحل ثبتی مجدداً از اتاق تهران دریافت کنند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.