خیابان سرو تهران به نام آیت‌ا…هاشمی تغییر نام داد

خیابان سرو تهران به نام آیت‌ا…هاشمی تغییر نام داد در سیصدوسی‌وهفتمین جلسه شورای شهر تهران، تغییر نام خیابان سرو در منطقه ۲ به نام آیت‌ا…هاشمی تصویب شد. به گزارش مهر، با پیشنهاد اسماعیل‌دوستی و موافقت هیأت رییسه شورای اسلامی شهر تهران بررسی نام‌گذاری مکانی در شهر تهران با نام آیت‌ا…هاشمی‌رفسنجانی به صورت دوفوریتی در دستور […]

خیابان سرو تهران به نام آیت‌ا…هاشمی تغییر نام داد

در سیصدوسی‌وهفتمین جلسه شورای شهر تهران، تغییر نام خیابان سرو در منطقه ۲ به نام آیت‌ا…هاشمی تصویب شد.

به گزارش مهر، با پیشنهاد اسماعیل‌دوستی و موافقت هیأت رییسه شورای اسلامی شهر تهران بررسی نام‌گذاری مکانی در شهر تهران با نام آیت‌ا…هاشمی‌رفسنجانی به صورت دوفوریتی در دستور کار شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت.

در این جلسه مجتبی شاکری گفت: ۵ معبر در شهر تهران برای نام‌گذاری به بزرگداشت نام آیت‌ا…‌هاشمی‌رفسنجانی از سوی کمیسیون نام‌گذاری پیش‌بینی شده است.

همچنین معصومه‌آباد نیز با بیان این که محسن هاشمی رفسنجانی از نام‌گذاری محلی در تهران به نام آیت‌ا…هاشمی‌رفسنجانی تقدیر کرد، گفت: مرعشی پیشنهادی مبنی بر نام‌گذاری محلی در منطقه ۲ به نام آیت‌ا…‌هاشمی‌رفسنجانی ارایه کرد.

در ادامه مهدی چمران گفت: اگر قرار است نامی را زنده نگه داریم بهتر است مکانی را برای آن نام انتخاب کنیم که آن نام توسط مردم به‌کار برده شود.

 همچنین حکیمی‌پور گفت: بهتر است نام انتخاب شده تنها برای معبر باشد و میادین تغییر نام پیدا نکنند.

 

در نهایت با رای تمامی اعضای شورای اسلامی شهر تهران خیابان سرو در منطقه ۲ شهرداری تهران به نام آیت‌ا…‌هاشمی‌رفسنجانی تغییر نام داد.