لیگ قهرمانان آسیا بالاخره به ایران آمد

استقلال – لوکوموتیو تاشکند؛ ۱۹: ۳۰ امشب در آزادی لیگ قهرمانان آسیا بالاخره به ایران آمد امشب و از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه پس از ۳ هفته سوت لیگ قهرمانان آسیا در ایران به صدا در خواهد آمد. به گزارش وب سایت برنامه نود، به دلیل مشکلات موجود بین ایران و عربستان تیم‌های ایرانی در هفته‌های […]

استقلال – لوکوموتیو تاشکند؛ ۱۹: ۳۰ امشب در آزادی

لیگ قهرمانان آسیا بالاخره به ایران آمد

امشب و از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه پس از ۳ هفته سوت لیگ قهرمانان آسیا در ایران به صدا در خواهد آمد.

به گزارش وب سایت برنامه نود، به دلیل مشکلات موجود بین ایران و عربستان تیم‌های ایرانی در هفته‌های قبل نتوانستند از میزبانی خود استفاده کنند.

امشب استقلال میزبان لوکوموتیو تاشکند است و این بازی اولین دیدار لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۷ است که در ایران برگزار می‌شود.

استقلال با برد قاطع ۳ بر صفر مقابل التعاون عربستان باخت هفته اول در برابر الاهلی امارات را جبران کرد. در حال حاضر هر ۴ تیم گروه A لیگ قهرمانان آسیا ۳ امتیازی‌ هستند.

لوکوموتیو هم دست به‌کار بزرگی زد و پس از باخت هفته اول در خانه التعاون در هفته دوم تیم پرستاره الاهلی را شکست داد.

استقلال اگر لوکوموتیو را ببرد درصدر گروه باقی می‌ماند و از شانس بسیار خوبی برای صعود برخوردار می‌شود.

استقلال در دو ماه اخیر تیم بسیار آماده‌ای نشان داده است و انتظار می‌رود در این بازی خانگی با حمایت هواداران به پیروزی برسد.

این تیم البته در روزهای گذشته درگیری حاشیه‌هایی هم بوده و به دلیل مشکلات مالی چند روزی تمرین نکرد. علیرضامنصوریان برای این بازی مهم تقریباً تمامی بازیکنانش را در اختیار دارد و می‌تواند سال ۹۵ را با شیرینی به پایان برساند.

فاتح دو جام ازبکستان

لوکوموتیو ازبکستان در فصل گذشته لیگ و جام حذفی ازبکستان را برد. لیگ ازبکستان به تازگی شروع شده و لوکوموتیو در دو بازی خود دو برد کسب کرده است. هدایت این تیم را یک مربی ازبک به نام آندری میکلاییف برعهده دارد.

این تیم از چندین ملی پوش ازبک هم بهره می‌برد، بازیکنان که در مقدماتی جام جهانی مقابل ایران بازی کردند.

استقلال اگر از گرفتن سرور جپاورف محروم نمی‌شد او می‌توانست مقابل تیم سابقش به میدان می‌رفت.

 سلطان کلین‌شیت کیست؟

 

در بازی استقلال- لوکوموتیو یک تقابل جالب رخ می‌دهد. در تاریخ رقابت‌‌های لیگ قهرمانان ۳ دروازه‌بان به نام‌های مهدی‌رحمتی، ایگناتی نستروف و چنگ زنگ (چین) با ۱۶ کلین‌شیت رکورددار بسته نگه داشتن دروازه‌شان هستند. امشب نستروف و رحمتی مقابل هم قرار می‌گیرند و باید منتظر ماند تا ببینیم جنگ کلین‌شیت چه می‌شود.