ساخت بیمارستان فوق تخصصی درمان سرطان برکت امام حسین(ع) آغاز شد

ساخت بیمارستان فوق تخصصی درمان سرطان برکت امام حسین(ع) آغاز شد کلنگ ساخت نخستین مرکز جامع سطح ۳ سرطان در کشور با نام بیمارستان برکتِ امام حسین(ع)، با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محوطه‌ی بیمارستان امام حسین(ع) شرق تهران بر زمین خورد. به گزارش مناقصه‌مزایده […]

ساخت بیمارستان فوق تخصصی درمان سرطان برکت امام حسین(ع) آغاز شد

کلنگ ساخت نخستین مرکز جامع سطح ۳ سرطان در کشور با نام بیمارستان برکتِ امام حسین(ع)، با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محوطه‌ی بیمارستان امام حسین(ع) شرق تهران بر زمین خورد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بنیاد برکت، طبق تفاهمنامه منعقد شده بین وزارت بهداشت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، مرکز جامع سطح ۳ سرطان با نام بیمارستان برکتِ امام حسین(ع) در زمینی به مساحت ۲۱ هزار متر مربع، توسط بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ساخته و تجهیز خواهد شد.

وزیر بهداشت در مراسم کلنگ‌زنی این مرکز، مراکز سطح ۳ سرطان را جامع‌‌ترین مراکز درمانی بیماری سرطان عنوان کرد و گفت: علاوه بر این مرکز، ۱۳ مرکز درمانی سطح ۳ سرطان دیگر نیز در کشور ساخته خواهد شد.

قاضی‌زاده‌هاشمی، ضمن تشکر از فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حوزه سلامت و کمک‌های این ستاد در پیشبرد برنامه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: براساس تفاهمنامه‌ای که پیش از این با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) منعقد کردیم، عملیات ساخت مرکز جامع سطح ۳ درمان سرطان آغاز شد و به گفته‌ دوستان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، این بیمارستان مجهز، طی دو سال آینده ساخته خواهد شد.

وزیر بهداشت ساخت مراکز سطح سه برای درمان بیماران سرطانی را از ضرورت‌های نظام بهداشت و درمان کشور برشمرد و ابراز امیدواری کرد ساخت مراکز دیگر هم به زودی به سرانجام برسد.

 

مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات این ستاد برای کمک به بیماران سرطانی، گفت: دسته اول اقدامات ما حمایت مالی از بیماران سرطانی است که بر این اساس طی سال گذشته، هزینه‌ نسخه و درمان بیش از ۴۵ هزار بیمار سرطانی در سراسر کشور را پرداخت کردیم.