پایان سال با صدرنشینی دوگانه

الریان قطر – پرسپولیس: ۵۵: ۱۸ امروز در آزادی پایان سال با صدرنشینی دوگانه پرسپولیس از قهرمانی خود در لیگ تقریباً مطمئن است. به گزارش وب‌سایت برنامه نود، پرسپولیس پس از دو برد ارزشمند در لیگ برتر ایران دوباره به آسیا برگشته است. دو بردی که تقریباً قهرمانی این تیم در لیگ ایران را قطعی […]

الریان قطر – پرسپولیس: ۵۵: ۱۸ امروز در آزادی

پایان سال با صدرنشینی دوگانه

پرسپولیس از قهرمانی خود در لیگ تقریباً مطمئن است.

به گزارش وب‌سایت برنامه نود، پرسپولیس پس از دو برد ارزشمند در لیگ برتر ایران دوباره به آسیا برگشته است. دو بردی که تقریباً قهرمانی این تیم در لیگ ایران را قطعی کرده است. برانکو ایوانکوویچ از این به بعد باید به فکر نتیجه‌گیری در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

پیروزی دراماتیک پرسپولیس در بازی با الوحده امارات موجب شد تا قرمز‌ها در کنار الهلال در صدر گروه D قرار بگیرند و حالا با گرفتن نتیجه در خانه‌الریان قطر دور رفت مسابقات را با خیالی آسوده به پایان می‌رسانند. از آنجا که در دور برگشت پرسپولیس میزبان الوحده امارات و الریان قطر است، می‌تواند روی ۶ امتیاز آن دو بازی حساب باز کند.

پرسپولیس هم مانند ذوب‌آهن هر ۳ بازی دور رفت خود را در خارج از خانه برگزار می‌کند و باید دید این سفر‌ها در عملکرد قرمز‌ها در بازی امشب تأثیر منفی می‌گذارد یا خیر؟

مهمان قهرمان قطر

الریان فصل گذشته موفق شد پس از ۱۱ سال قهرمان لیگ قطر شود. این تیم البته این فصل در رده سوم قرار دارد و با قهرمانی فاصله گرفته، برخلاف پرسپولیس که با اختلافی ۱۰ امتیازی در صدر جدول ایران ایستاده است. الریان از دو بازی قبلی خود در آسیا ۳ امتیاز جمع کرده و تیم خطرناکی نشان داده است.

این تیم قطعاً به دنبال برد مقابل پرسپولیس است. هدایت‌الریان را میشل لادروپ معروف برعهده دارد. این سرمربی دانمارکی چند سالی است که در قطر مربی‌گری می‌کند. الریان بازیکنان خارجی مطرحی هم دارد؛ سرخیو گارسیا ملی‌پوش سابق اسپانیا، ویکتور کاکارس ملی‌پوش پاراگوئه‌ای از جمله بازیکنان شاخص الریان‌ هستند. دو بازیکن معروف الریان را هم نباید فراموش کرد. در خط حمله همه نگاه‌ها به سباستین سوریای اروگوئه‌ای الاصل است که از سال ۲۰۰۶ تابعیت قطر را پذیرفته است. خطرناک‌‌ترین بازیکن الریان در این فصل اما رودریگو تاباتا برزیلی‌الاصل است او در این فصل ۱۶ گل در لیگ زده است. این دو بازیکن سوم فروردین مقابل تیم ملی ایران هم بازی خواهند کرد. در واقع چند بازیکن بازی امشب سوم فروردین هم مقابل هم قرار می‌گیرند.

در جمع پرسپولیسی‌ها باید به آمار فوق‌العاده مهدی طارمی در بازی‌های اخیر اشاره کرد. بازیکنی که در ۴ بازی اخیر ۴ گل زده است.

برانکو برای بازی امروز مصدوم یا محرومی ندارد و تنها رامین‌رضاییان را کنار گذاشته است. محمد انصاری البته کمی آسیب دیده است. در دیگر بازی این گروه الوحده میزبان الهلال عربستان است. پرسپولیس در حال حاضر به لطف گل زده بیش‌تر صدرنشین است، البته از نظر «ای. اف.سی» فعلاً گل زده بیش‌تر اهمیت ندارد. پرسپولیس برای حفظ صدرنشینی باید این بازی را ببرد. پایان سال با صدرنشینی توامان در لیگ و آسیا بهترین اتفاق برای قرمز‌ها خواهد بود.