سال ۹۶ سال خدمت‌رسانی به مشتریان در سایپا است

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا سال ۹۶ سال خدمت‌رسانی به مشتریان در سایپا است مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ضرورت ارایه خدمات گسترده و نامحدود در ایام نوروزی به تمامی مردم و مسافران نوروزی توسط امداد خودرو سایپا خبر داد و گفت: ایام تعطیلات نوروز و طرح امداد نوروزی سایپا، صحنه اجرای برنامه‌ها و طرح‌های خدماتی […]

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

سال ۹۶ سال خدمت‌رسانی به مشتریان در سایپا است

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ضرورت ارایه خدمات گسترده و نامحدود در ایام نوروزی به تمامی مردم و مسافران نوروزی توسط امداد خودرو سایپا خبر داد و گفت: ایام تعطیلات نوروز و طرح امداد نوروزی سایپا، صحنه اجرای برنامه‌ها و طرح‌های خدماتی در گروه خودروسازی سایپا است.

 به گزارش سایپا نیوز، مهدی جمالی در جریان برگزاری مراسم آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا در سخنانی با اشاره به نام گذاری سال آینده در گروه سایپا به نام سال خدمت‌رسانی به مشتریان اظهارکرد: وظیفه ملی همه ما در گروه خودروسازی سایپا، خدمت‌رسانی مستمر و اصولی به تمامی مردم ایران است.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون طرح‌های متنوعی را برای خدمت‌رسانی و افزایش کیفیت و استاندارد آن به مشتریان در دستورکار قرارداده‌ایم و نوروز امسال را مبدل به صحنه اجرای این برنامه‌ها در تمامی نقاط و جاده‌های کشور خواهیم کرد.

وی خدمت‌رسانی را وظیفه ملی تمامی بنگاه‌ها و سازمان‌ها به ویژه گروه خودروسازی سایپا دانست و تصریح کرد: خدمت‌رسانی، سریع و به موقع در کنار برخورداری از حسن خلق و همکاری با مشتریان، به عنوان بهترین تبلیغ برای هر سازمان محسوب می‌شود و می‌تواند چهره سازمان را در اذهان مخاطبین ارتقا دهد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان این مطلب که اصلی‌‌ترین فصل و نقطه عطف برنامه‌های مشتری‌مداری در گروه خودروسازی سایپا در طرح خدمات و امداد نوروزی خلاصه می‌شود، خاطرنشان‌کرد: امدادگران و نمایندگی‌های خدمات پس از فروش می‌توانند زمینه ایجاد آرامش و اطمینان خاطر را برای مشتریان فراهم سازند.

جمالی اجرای برنامه توسعه محصول را برای سال آینده نیز از جمله اولویت‌های اصلی گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد و افزود: در کنار این برنامه، سیاست سال آینده سایپا ارایه خدمات مؤثر و بهبود کیفیت این خدمات به مشتریان است.

وی اظهارکرد: با ارایه خدمات مطلوب و مؤثر در کنار حسن رفتار با مشتریان، تلاش می‌کنیم سهم بازار خود را افزایش دهیم.

جمالی با بیان این مطلب که فاصله کیفی و کمی تولیدات در بازار کاهش یافته است، گفت: آنچه موجب تمایز در فعالیت‌ها و مأموریت‌های سازمان‌ها است، تفاوت در ارایه خدمات است و هر سازمانی بتواند در این حوزه موفق‌تر عمل کند، جایگاه خود را ارتقا خواهد داد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بخش دیگری از اظهارات خود خطاب به‌کارکنان نمایندگی‌ها و امدادگران طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا افزود: باید با متانت و برخورد مناسب، رفع مشکلات مردم را به عنوان یک وظیفه سازمانی تلقی کنید و نسبت به ارایه خدمات مطلوب به مشتریان تلاش کنید.

جمالی با بیان این مطلب که قصد داریم انجام نظرسنجی‌های مستمر از مردم و مشتریان را به عنوان راهکار بهبود کیفیت خدمات در دستور کار قرار دهیم، تصریح‌کرد: با استفاده از دیدگاه‌های مردمی، نسبت به بهبود کیفیت خدمات امدادی به مردم و مشتریان اقدام خواهیم کرد.

وی بیان‌کرد: تجربیات سالیان گذشته در عرصه خدمت‌رسانی می‌تواند زمینه بهبود خدمات در سال جاری را فراهم کند که اطمینان داریم مجموعه امدادی سایپا نسبت به افزایش سرعت در خدمت‌رسانی و حضور گسترده‌تر در جاده‌ها، شهر‌ها و مکان‌های مختلف کشور برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌اند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خاتمه، امدادگران را سفیران سایپا نامید و گفت: امیدواریم بتوانیم با ارایه خدمات خوب، تعطیلات شیرین و آرامی را در کنار هموطنان سپری کنیم.

گفتنی است در ابتدای این مراسم مدیران عامل شرکت‌های سایپایدک و امدادخودرو سایپا در گزارشی، آمادگی این دو سازمان را برای همکاری در زمینه ارایه خدمات در طرح امدادنوروزی گروه سایپا در ایام تعطیلات نوروز اعلام کردند.

براساس این گزارش طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا از تاریخ ۲۵ اسفند الی ۱۴ فروردین ماه سال ۹۶ به مدت ۲۰ روز اجرا خواهد شد.