خبر پخش «کلاه قرمزی» کذب است

خبر پخش «کلاه قرمزی» کذب است حمید مدرسی، تهیه کننده «کلاه قرمزی» با ارایه یادداشتی دوباره خبر پخش این مجموعه در نوروز ۹۶ را تکذیب کرد. به گزارش مهر، حمید مدرسی تهیه کننده مجموعه «کلاه قرمزی» در یادداشتی که در کانال رسمی این مجموعه قرارداده شده است، از این‌که هیچ بودجه‌ای از طرف شبکه دو […]

خبر پخش «کلاه قرمزی» کذب است

حمید مدرسی، تهیه کننده «کلاه قرمزی» با ارایه یادداشتی دوباره خبر پخش این مجموعه در نوروز ۹۶ را تکذیب کرد.

به گزارش مهر، حمید مدرسی تهیه کننده مجموعه «کلاه قرمزی» در یادداشتی که در کانال رسمی این مجموعه قرارداده شده است، از این‌که هیچ بودجه‌ای از طرف شبکه دو دریافت نشده و تولید این پروژه همچنان متوقف است، خبر داد.

متن کامل این یادداشت در زیر می‌آید:

«احتراماً پیرو خبر منتشر شده به نقل از مدیران ارشد شبکه دو سیما و اعلام برنامه «کلاه قرمزی» با جزییات توسط مدیر شبکه دو سیما، جعفریجلوه مبنی بر پخش «کلاه قرمزی» نوروز ۹۶ در ساعت ۲۰ و اعلام رفع مشکلات این مجموعه بدین وسیله اعلام می‌نمایم خبر پخش کلاه قرمزی در نوروز ۹۶ کذب محض می‌باشد.

خبر انتشار یافته از طرف شبکه۲ سیما به جز خوراک رسانه‌ای و درست شدن حاشیه‌ها چیز دیگری به‌دنبال نخواهد داشت و در زمین دشمن بازی کردن را بیاد می‌آورد.

عدم پخش برنامه موفق و پربیننده‌ای مثل «کلاه قرمزی» عرصه را برای برنامه‌های نوروزی شبکه‌های ماهواره‌ای غیرمجاز مثل جم در نوروز ۹۶ مهیا می‌سازد که مغایر سیاست‌های هجوم فرهنگی کشور می‌باشد و از سوی دیگر با کم‌ترین محاسبه در آمد ۱۵ برابر بودجه این پروژه از طریق جذب تیزر توسط اداره کل بازرگانی محروم می‌ماند و در این شرایط اعلام پخش برنامه توسط مدیر شبکه و خبر آن از آنتن سیما و رسانه‌ها به مردم سؤال‌های بزرگی از جمله هرگونه عواقب معنوی و مادی برنامه برای سیما و سازندگان را طرح می‌کند که اینجانب جوابگوی آن نخواهم بود.

قطعاً در این مقطع زمانی حل و فصل مشکلات این پروژه در تأمین بودجه و دیگر موارد گذشته قطعاً در اراده و نیت مدیر محترم شبکه دو سیما نمی‌باشد.

چه بسا نظریه ایشان موجبات زیر سؤال بردن تعهدات و قراردادهای قبلی مدیران محترم وقت سیما و از سوی دیگر از دست رفتن هرگونه ذوق و انگیزه‌ای را در تکمیل و کمک به انجام این مجموعه عقیم می‌گذارد.

برنامه تولید شده امثال «کلاه قرمزی» بی‌شک یکی از بهترین برنامه‌های تولیدی از لحاظ کیفی و محتوایی می‌باشد و در شروع پیش تولید متأسفانه تجربه تلخ از دست دادن یکی از بهترین‌های خود در هنر عروسک‌گردانی را داشتیم، زنده‌یاد دنیافنی‌زاده که هنوز از یاد‌ها نرفته است. دنیافنی‌زاده از میان ما رفت ولی هنوز عروسکش کلاه‌قرمزی به یادش زنده است و زنده خواهد ماند. یادش گرامی باد.

 

اینجانب به نمایندگی از پروژه و میلیون‌ها مشتاق و هوادار این مجموعه و هنرنمایی گروهی ۱۰۰ نفره از هنرمندان بنام این عرصه تقاضا دارم در صورت ارزشمند بودن این پروژه و احترام به مخاطبان میلیونی و هواداران آن با ورود خود در این لحظات آخر مردم و به‌خصوص بچه‌های این مرزوبوم را از دیدن این برنامه مفرح محروم ننمایند.»