این شطرنج نیست، جنگ داخلی است!

افتخاری با استعفا دست به مهره شد این شطرنج نیست، جنگ داخلی است! مدیرعامل باشگاه استقلال با عدم امضای حکم جریمه بازیکنانی که علیه اعضای هیأت مدیره حرف زدند و البته با مقاومت مقابل تغییر مدیر روابط عمومی، تهدید به استعفا کرد تا توپ را به زمین وزیر اندازد. به گزارش مهر، سیدرضا افتخاری در […]

افتخاری با استعفا دست به مهره شد

این شطرنج نیست، جنگ داخلی است!

مدیرعامل باشگاه استقلال با عدم امضای حکم جریمه بازیکنانی که علیه اعضای هیأت مدیره حرف زدند و البته با مقاومت مقابل تغییر مدیر روابط عمومی، تهدید به استعفا کرد تا توپ را به زمین وزیر اندازد.

به گزارش مهر، سیدرضا افتخاری در پایان بازی استقلال با لوکوموتیو ازبکستان و در حالی که تیمش برنده میدان را ترک کرد، در لیگ قهرمانان آسیا تهدید به کناره‌گیری از سمتش کرد. با این اقدام، شطرنج افتخاری با حسن‌زمانی و احتمالاً شهاب‌جهانیان، اعضای دیگر هیأت مدیره استقلال وارد مرحله جدیدی شد.

نگاه موشکافانه به حرف‌های اخیر افتخاری که در جلسه با مربیان و بازیکنان زده شد و در آن جلسه مدیرعامل استقلال اعلام کرد که ترکیب هیأت مدیره عوض خواهد شد، نشان می‌دهد که یکی از خواسته‌های افتخاری احتمالاً تغییر در اعضای این هیأت مدیره از سوی وزیر ورزشی است که به دلیل محرومیت و اعتصاب استقلال، از خود افتخاری هم راضی نیست.

در واقع افتخاری با طرح شفاهی و مشروط استعفا در شب برد تیمش دست به مهره شد و بازی را از مرحله مصاحبه کمی جلوتر برد. صحبت‌های افتخاری از آن دست استعفاهایی است که به هدف گرفتن امتیاز مقابل رسانه‌ها مطرح می‌شود و مثل آن را هم بار‌ها در ورزش کشور دیده‌ایم؛ اما معلوم نیست نتیجه این دست به مهره شدن چه خواهد بود.

در آن سو، اعضای هیأت مدیره هم در جلسه اخیر بحث عوض کردن مدیر روابط عمومی استقلال را مطرح کردند تا مهره خودشان را در مرکز اخبار استقلال بگمارند. البته افتخاری با توجه به مدیرعامل بودن این تصمیم را وتو کرد و جالب این‌که در سطح تیم هم مهدی‌رحمتی و علیرضامنصوریان از مدیر روابط عمومی فعلی حمایت کردند و حتی علیه اعضای هیأت مدیره هم حرف زدند؛ در حالیکه افتخاری حکم جریمه اعضای تیم که علیه اعضای هیأت مدیره حرف زده بودند را هم در جلسه هیأت مدیره امضا نکرد.

در استقلال جنگ بزرگی برپاست و البته نتایج خوب این تیم فعلاً مثل سرپوشی شده روی این جنگ. هنوز مشخص نیست در این جنگ چه کسی پیروز می‌شود و تلفاتش کجا دودی خواهد شد به چشم استقلال؛ به ویژه حالا که توپ در زمین وزیر ورزش افتاده است.