۴۳۰۴ مناقصه – شرکت پایانه های نفتی ایران – خدمات حجمی در بخش بازیافت پسماند خانگی

  آگهي فراخوان عمومي ارزیابی کیفی مناقصه گران مناقصه شماره م.ع.پ/۰۳۴/۱۴۰۳  شماره سامانه دولت (ستاد ) ۲۰۰۳۰۹۱۶۴۵۰۰۰۱۵۱ شرکت پایانه های نفتی ایران ( سهامی خاص )در نظر دارد انجام خدمات موضوع  مناقصه را با در نظر گرفتن شرایط کلی ذیل و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، به صورت  فراخوان عمومی ارزیابی کیفی مناقصه‌گران به […]

  آگهي فراخوان عمومي ارزیابی کیفی مناقصه گران مناقصه شماره م.ع.پ/۰۳۴/۱۴۰۳  شماره سامانه دولت (ستاد ) ۲۰۰۳۰۹۱۶۴۵۰۰۰۱۵۱

شرکت پایانه های نفتی ایران ( سهامی خاص )در نظر دارد انجام خدمات موضوع  مناقصه را با در نظر گرفتن شرایط کلی ذیل و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، به صورت  فراخوان عمومی ارزیابی کیفی مناقصه‌گران به  مناقصه‌گر  واجد شرايط واگذار نماید:

الف) کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا تهیه فهرست مناقصه‌گران دارای صلاحیت ، ارسال درخواست پیشنهاد مناقصه گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www. setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی را جهت شرکت در فراخوان محقق سازند.خاطر نشان می سازد به موجب بخشنامه وزارت صمت، امکان ثبت نام بر خط رایگان در این سامانه جهت کلیه مناقصه‌گران  فراهم می‌باشد.

شماره  تماس  سامانه ستاد  در تهران جهت انجام مراحل عضویت در سامانه ۱۴۵۶-۰۲۱ و اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در سایر استان ها، در سایت سامانه (www.setadiran.ir) بخش «ثبت نام / پروفایل تامین کننده/مناقصه گر» موجود است.

ب) نوع فراخوان : مناقصه عمومی توأم با ارزیابی کیفی جهت انتخاب  مناقصه گر واجد شرایط به منظور انجام خدمات موضوع مناقصه / یک مرحلهای

ج) نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار : تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از برج سفید، خیابان شهید حجت سوری (نیستان هفتم)، پلاک ۱۱، شركت پایانه‌های نفتی ایران (سهامی خاص)

د)موضوع مناقصه:  «انجام خدمات حجمی در بخش بازیافت پسماند خانگی، انجام خدمات تفکیک از مبدا، جمع آوری مکانیزه، حمل و جداسازی مواد بازیافتی، امحاء بیولوژیکی زباله ها درجزیره خارگ» و «خدمات مورد نیاز واحدهای عملیاتی/ خدماتی فرودگاه»

ﻫ) شرح مختصر خدمات: این خدمات در بخش بازیافت شامل و نه محدود به جمع آوری و حمل پسماند خانگی، زباله‌های شهری و جداسازی مواد بازیافتی در کارخانه بازیافت و امحاء بیولوژیکی    مکانیکی زباله های شهری جزیره خارک (به نحوی که مواد آلی قابل تبدیل به کمپوست جدا و ما بقی به صورتی که مناقصه گزار مشخص می نماید دسته بندی و از جزیره خارج گردد)، انجام خدمات تنظیفات معابر و جاده‌ها(پیاده رو و سواره رو)، محوطه‌های عمومی، مدارس، ادارات، اماکن و … و در بخش خدمات مورد نیاز واحدهای عملیاتی/ خدماتی فرودگاه شامل و نه محدود به خدمات رمپ و بار، تخلیه و بارگیری بار مسافر برای پروازهای خروجی و ورودی فرودگاه جزیره خارک  می‌باشد.

و) نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار،تضمین انجام تعهدات و حسن انجام کار:  ارائـه تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار  به مبلغ  ۴۸٫۰۰۰٫۳۶۶٫۰۹۱ ریال حسب آئین نامه شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ هیأت محترم وزیران و همچنين تضمین انجام تعهدات در صورت برنده شدن به میزان  ده درصد نرخ پیشنهادی برنده مناقصه؛ ضمناً تضامین صادره می‌بایست مطابق فرمت‌های نمونه پیوست آئین‌نامه مذکور ارائه گردد؛ لذا این شرکت از پذیرش تضامینی که فاقد شرایط فوق باشد معذور بوده و هیچ‌گونه مسئولیت و تعهدی در این خصوص، نخواهد داشت.همچنین  از هر صورت وضعیت مناقصه گر برنده  ده درصد تحت عنوان تضمین حسن انجام کار کسر می‌گردد.

ز)  محل ، مدت زمان اجراي خدمات و برآورد مناقصه گزار :محل اجراي خدمات واقع در جزیره خارگ و مدت انجام خدمات ۲ (دو) سال شمسی  و برآورد  مناقصه گزار به میزان  ۱٫۷۷۰٫۰۱۸٫۳۰۴٫۵۳۱ ریال (یک هزار و هفتصد و هفتاد میلیارد و هجده میلیون و سیصد و چهار هزار و پانصد و سی و یک ریال) می‌باشد.

ح) گواهی ها،  مجوز هاومدارک  مورد نیاز :

۱– ارائه گواهینامه مصدق تایید صلاحیت معتبر از وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در خصوص کد ( ۱ ):حمل و نقل ،کد (۲): تعمیر و نگهداری، کد (۴):خدمات عمومی و کد (۷): امور بهره برداری از تاسیسات

۲ –  ارائه گواهینامه تأیید صلاحیت پیمانکاری از نظر ایمنی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمان عقد قرارداد با مناقصه گر برنده الزامی می‌باشد.

۳ – ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده توسط سازمان حسابرسی و یا اعضای جامعه حسابداران رسمی 

۴-دارا بودن شخصيت حقوقي.

۵- ارائه شناسه ملی حسب ماده ۱۶ آیین نامه اختصاص شناسه  ملی به کلیه اشخاص حقوقی ایرانی.

۶-ارائه تصویر مصدق  کد اقتصادی شرکت و کد ملی صاحبان مجاز امضا

ط) مدت اعتبار پیشنهاد: مدت اعتبار پیشنهاد از تاریخ ارائه پیشنهاد مالی به مدت ۱۸۰ روز می‌باشد.

ک)زمان ،مهلت و نشانی دریافت اسناد ارزیابی کیفی:

  • با عنایت به ابلاغیه شماره ۱۴۰۹۳۵/۱ مورخ ۱۱/۰۵/۱۳۹۹ دبیر محترم کارگروه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و تاکید موکد بر الزام به کارگیری امضای الکترونیکی اسناد پاکت‌های (ب) و (ج) و عدم پذیرش نسخ فیزیکی واسناد فاقد امضای الکترونیکی (دارای مهرگرم)، کلیه مناقصه گران موظف می‌باشند تمامی اسناد پاکت‌های (ب) و (ج)مناقصه را با امضاء الکترونیکی ودر موعد مقرر در اسناد مناقصه از طریق سیستم سامانه ستاد بارگذاری نمایند در غیر اینصورت مناقصه گزار از پذیرش نسخه فیزیکی اسناد پیش گفته معذور خواهد بود.
  • كلیه مناقصه‌گران واجد شرایط می‌توانند به مدت ۷ روز از زمان درج آگهی نوبت دوم نسبت به دریافت اسناد و معيارها و جداول ارزيابي كيفي از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام و ظرف مهلت ۱۴ روز پس از انقضای مهلت دریافت اسناد، ضمن تكميل، مهر و امضاي آن ها و الصاق مستندات مربوطه به همراه ساير اسناد، مدارك و گواهينامه هاي ذكر شده در آگهي نسبت به تغذیه اسناد پیش گفته در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. همچنين مناقصه گران مي‌توانند جهت رویت آگهي به سايت‌هاي SHANA. IR،   HTTP://IETS.MPORG.IR و WWW.IOTCO.IR مراجعه نمايند.
  • مناقصه گزار در رد و يا قبول مدارك در تمام مراحل مطابق قانون برگزاری مناقصات  و آیین نامه های اجرایی آن مختار خواهد بود.         

شناسه: ۱۸۹۲۸۸۰

                                                                                                                                                                                                                                 روابط عمومي