ارتقای کیفیت شهروندی در ایام نوروز با خدمات بانک شهر

ارتقای کیفیت شهروندی در ایام نوروز با خدمات بانک شهر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، ارایه خدمات بانک شهر در ایام نوروز را زمینه‌ای مهم در ارتقای زندگی شهروندی دانست. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، رسول خضری، با بیان این‌که خدمات بانک شهر در ایام تعطیلات نوروز […]

ارتقای کیفیت شهروندی در ایام نوروز با خدمات بانک شهر

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، ارایه خدمات بانک شهر در ایام نوروز را زمینه‌ای مهم در ارتقای زندگی شهروندی دانست.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، رسول خضری، با بیان این‌که خدمات بانک شهر در ایام تعطیلات نوروز توانست سختی سفرهای برون‌شهری را برای مسافران در اقصی نقاط کشور آسان کند، گفت: این‌که یک مسافر بداند در مقصدی که تا به حال به آن سفر نکرده خدمات آنلاین بانکی دسترس‌پذیر است، فرصتی است که بانک شهر توانسته در سال‌های اخیر برای شهروندان فراهم کند.

 وی با تأکید بر این‌که خدمات بانکی یکی از نیازهای زندگی شهری است که این روز‌ها از طریق شهرنت‌های بانک شهر در دسترس عموم قرار گرفته است، تصریح‌کرد: یکی از خصایص مدیریت بانک شهر آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای بهره‌مندی تمامی شهروندان از خدمات به روز و لحظه‌ای بانکی است و این، موضوع مهمی است که سبب ارتقای کیفیت زندگی شهروندان می‌شود.

 

نمانده مردم پیرانشهر در مجلس دهم در ادامه خواستار تداوم ارایه خدمات هر چه بهتر و کیفی‌تر بانک شهر به شهروندان سراسر کشور شد و افزود: هر چقدر تلاش کنیم که ارتباطات چهره به چهره شهروندان با سیستم بانکی کاهش یابد، هم در وقت شهروندان صرفه‌جویی می‌شود و هم گام‌های اساسی در زمینه ارتقای کیفیت زندگی بر می‌داریم که این موضوع مهم، از سوی بانک شهر به اجرا در آمده است.