برانکو مقابل طلسم جلالی

برانکو مقابل طلسم جلالی پرسپولیس فردا و در ورزشگاه آزادی درپی اولین برد سال ۹۶ است. به گزارش وب‌سایت برنامه ۹۰، پرسپولیس سال ۹۵ را با باخت مقابل الریان قطر به پایان رساند و سال ۹۶ را با شکست در آبادان شروع کرد. درست است که فاصله پرسپولیس با نزدیک‌‌ترین تعقیب‌کنندگانش ۹ امتیاز است و […]

برانکو مقابل طلسم جلالی

پرسپولیس فردا و در ورزشگاه آزادی درپی اولین برد سال ۹۶ است.

به گزارش وب‌سایت برنامه ۹۰، پرسپولیس سال ۹۵ را با باخت مقابل الریان قطر به پایان رساند و سال ۹۶ را با شکست در آبادان شروع کرد.

درست است که فاصله پرسپولیس با نزدیک‌‌ترین تعقیب‌کنندگانش ۹ امتیاز است و باخت مقابل صنعت نفت احتمالاً مانعی برسرقهرمانی قرمز‌ها نخواهد بود، اما این تیم پس از دو باخت متوالی می‌خواهد یک برد را تقدیم هوادارانش کند.

پرسپولیس امروز میزبان پیکان است و پس از این بازی در لیگ قهرمانان آسیا با الریان قطر بازی دارد؛ دیداری که در آن محکوم به برد است و به همین دلیل پیش از آن بازی مهم با الریان به دنبال این است که با یک برد به دیدار آسیایی خود برود.

پیروزی پرسپولیس در بازی با پیکان موجب خواهد شد این تیم به قهرمانی زودهنگام خود نزدیک تر شود.

برانکو و پرسپولیس با یک سد بزرگ روبه‌رو هستند. برانکو از زمانی که هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته، ۴ بار برابر مجید جلالی قرار گرفته است و هیچگاه پیروز نشده است. ۳ تساوی و یک باخت حاصل کار برانکو در برابر جلالی بوده است و باید دید او می‌تواند این طلسم را این بار بشکند.

در آن‌سوی میدان پیکان در نیم فصل دوم تیم پرنوسانی بوده است. این تیم پس از دو باخت موفق شد در هفته قبل ماشین‌سازی را ۳ بر یک شکست دهد و با تیم چهارم جدول هم امتیاز شود. پیکان حالا برای چهارم شدن و رسیدن به سهمیه آسیایی شانس زیادی دارد.

بازی پرسپولیس-پیکان رقابت دو مدعی آقای گلی هم هست. مهدی طارمی در جدول گلزنان با ۱۳ گل به طور مشترک به همراه ساسان انصاری درصدر قرار دارد. گادوین‌منشا هم با ۱۲ گل در تعقیب طارمی است.

پرسپولیس در ۱۴ بازی اخیر خود در لیگ مساوی نکرده و ۱۱ برد داشته است. پیکان هم ۹ بازی است مساوی نکرده و در ۱۴ بازی اخیرش تنها یک مساوی داشته است. با این حساب نباید از این بازی انتظار تساوی داشت.

دو تیم برای این بازی مهم محرومی ندارند. البته در جمع پرسپولیسی‌ها رامین رضاییان کنار گذاشته شده است.