ارایه بیش از ۶ هزار خدمت اعتباری به اعضای شبکه آزمایشگاهی

ارایه بیش از ۶ هزار خدمت اعتباری به اعضای شبکه آزمایشگاهی مدیر شبکه آزمایشگاهی‌ فناوری‌های راهبردی از عضویت قطعی ۲۱۳ آزمایشگاه در این شبکه خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۶۸۰۰ خدمت اعتباری به اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ارایه شده است. به گزارش ایسنا، رضااسدی‌فرد با اشاره به رشد کمی و کیفی آزمایشگاه‌های […]

ارایه بیش از ۶ هزار خدمت اعتباری به اعضای شبکه آزمایشگاهی

مدیر شبکه آزمایشگاهی‌ فناوری‌های راهبردی از عضویت قطعی ۲۱۳ آزمایشگاه در این شبکه خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۶۸۰۰ خدمت اعتباری به اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ارایه شده است.

به گزارش ایسنا، رضااسدی‌فرد با اشاره به رشد کمی و کیفی آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی افزود: رشد کمی و کیفی اعضای شبکه در سال ۹۵ با رشد قابل توجهی روبه‌رو شد، به‌طوری که بیش از ۶۷۰ درخواست عضویت به این شبکه ارسال شد و پیش‌بینی می‌شود در سال جدید نیز این فرایند با روندی جهشی ادامه یابد.

وی ادامه داد: از میان ارایه بیش از ۶۷۰ درخواست عضویت به دبیرخانه شبکه، تعداد ۳۹۶ آزمایشگاه اطلاعات خود را در سایت شبکه بارگذاری کرده‌اند و ۲۱۳ آزمایشگاه به صورت قطعی به عضویت شبکه در آمده‌اند.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، دامنه پوشش این شبکه را شامل آزمایشگاه‌های خدماتی عنوان کرد و یادآور شد: علاوه بر مراکز آزمایشگاهی زیرمجموعه سازمان‌های دولتی و وزارتخانه‌های مختلف، مراکز آزمایشگاهی بخش خصوصی نیز می‌توانند به جمع اعضای این شبکه بپیوندند.

اسدی‌فرد اضافه کرد: بخش‌های آزمایشگاهی وابسته به مؤسسات تحقیقاتی و آموزش عالی اعم از دانشگاه، پژوهشگاه و مرکز تحقیقاتی از جمله اعضای شبکه آزمایشگاهی به شمار میروند.

وی با اشاره به عضویت قطعی بیش از ۲۰۰ آزمایشگاه در شبکه آزمایشگاهی گفت: در کنار اعضای قطعی، بالغ بر ۱۰۰ مرکز غیرعضو و ۸۱ عضو آزمایشی درخواست خود را برای عضویت در شبکه ارایه داده‌اند.

 

اسدی‌فرد با اشاره به ارایه بیش از ۶۸۰۰ خدمت اعتباری به اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی خاطرنشان کرد: بیش از ۷۷۰۰ تجهیز آزمایشگاهی از طریق وبگاه شبکه در دسترس قرار گرفته است که تا پایان سال ۹۵، بیش از یک میلیون خدمت آزمایشگاهی به ‌کاربران ارایه کرده‌اند.