ارتقای نرم‌افزار جامع بانکی پست‌بانک‌

ارتقای نرم‌افزار جامع بانکی پست‌بانک‌ به‌منظور بهبود کیفیت خدمات پست‌بانک‌ایران و ارایه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان در سطح شعب و باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی سراسر کشور، سامانه جامع این بانک ارتقا یافته و طی روزهای آینده احتمالاً به‌طور موقت دچار اختلال می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده، خسروفرحی، مدیرعامل پست‌بانک ایران با اعلام این خبر گفت: براین […]

ارتقای نرم‌افزار جامع بانکی پست‌بانک‌

به‌منظور بهبود کیفیت خدمات پست‌بانک‌ایران و ارایه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان در سطح شعب و باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی سراسر کشور، سامانه جامع این بانک ارتقا یافته و طی روزهای آینده احتمالاً به‌طور موقت دچار اختلال می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده، خسروفرحی، مدیرعامل پست‌بانک ایران با اعلام این خبر گفت: براین اساس، سامانه‌ جامع بانکی این بانک به مدت ۳‌ روز از هفدهم تا نوزدهم فروردین‌ماه سال‌جاری دچار اختلال موقت شده و احتمالاً در عملیات بانکی مشتریان کندی ایجاد می‌شود.

 

وی افزود: مهم‌ترین مزیت این سامانه سرعت، امنیت، دقت و ارایه خدمات نوین بانکی است که با پیاده‌سازی آن خدمات متنوع‌تر و مطلوب‌تری در همه درگاه‌های بانک اعم از اینترنت‌بانک، تلفن‌بانک، موبایل‌بانک، دستگاه‌های خودپرداز و همچنین سایر خدمات بانکی به مشتریان ارایه می‌شود.