۶۰۰ طرح جهادی اجرایی می‌شوند

وزیر نیرو با اعلام این‌که تاکنون ۶۰۰ طرح در زمینه اقتصاد مقاومتی تصویب شده است، گفت: زمان تحلیل و بررسی تمام شده و حالا زمان اجرای جهادی طرح‌ها است. به گزارش مهر، حمید چیت‌چیان با اعلام این‌که اکنون زمان اجرای جهادی طرح‌ها است بر جایگاه حفاظت و مدیریت منابع آب در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی […]

وزیر نیرو با اعلام این‌که تاکنون ۶۰۰ طرح در زمینه اقتصاد مقاومتی تصویب شده است، گفت: زمان تحلیل و بررسی تمام شده و حالا زمان اجرای جهادی طرح‌ها است.

به گزارش مهر، حمید چیت‌چیان با اعلام این‌که اکنون زمان اجرای جهادی طرح‌ها است بر جایگاه حفاظت و مدیریت منابع آب در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و گفت: در راستای عمل به اقتصاد مقاومتی دولت حدود بیش از ۶۰۰ طرح مرتبط را تصویب کرده و در این خصوص شورای اقتصاد مقاومتی تشکیل داده و ۱۲ کارگروه نیز ایجاد شده است

وزیر نیرو اظهار داشت: زمان تحلیل و بررسی اقتصاد مقاومتی به پایان رسیده و اکنون زمان اجرای جهادی طرح‌های آب و برق است. حدود دو سال و دو ماه از آغاز اجرای طرح اقتصاد مقاومتی گذشته و در این خصوص رهبر معظم انقلاب تأکیدات بسیاری را داشته‌اند؛ این مسأله از جانب دولت نیز مورد توجه قرار گرفته، همچنین رییس‌جمهور تأکید زیادی در این مورد داشته‌اند.

 

چیت‌چیان افزود: وزارتخانه‌ها طرح‌های تصویب شده در ستاد اقتصاد مقاومتی را براساس اولویت در دستور کار اجرایی قرارداده و در دستور کار اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی از منابع مختلفی استفاده شده که از جمله برنامه‌های راهبردی در راستای اقتصاد مقاومتی و یا در راستای سایر سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.