مناقصه بزرگراه سراب ‌– ‌اردبیل در گرو تأمین اعتبار

مناقصه بزرگراه سراب ‌– ‌اردبیل در گرو تأمین اعتبار دو قطعه بزرگراه سراب‌-‌بستان‌آباد به طول ۴۳ کیلومتر روز جمعه با حضور وزیر راه‌ و شهرسازی بهره‌برداری شد. به گزارش ایرنا، این بزرگراه که در ۳ قطعه اجرا می‌شود در مجموع ۶۳ کیلومتر است و قرار است تا پایان سال جاری قطعه پایانی آن نیز بهره‌برداری […]

مناقصه بزرگراه سراب ‌– ‌اردبیل در گرو تأمین اعتبار

دو قطعه بزرگراه سراب‌-‌بستان‌آباد به طول ۴۳ کیلومتر روز جمعه با حضور وزیر راه‌ و شهرسازی بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا، این بزرگراه که در ۳ قطعه اجرا می‌شود در مجموع ۶۳ کیلومتر است و قرار است تا پایان سال جاری قطعه پایانی آن نیز بهره‌برداری شود.

ارتقای ایمنی مسیر و کاهش سوانح رانندگی، کاهش مدت زمان سفر به میزان ۷۰ هزار نفر در ساعت در سال معادل ۷۰ میلیارد ریال و صرفه‌جویی در مصرف سوخت به مبلغ ۳۵ میلیارد ریال از جمله مزایای این طرح است.

وزیر راه و شهرسازی در جریان افتتاح این طرح به خبرنگاران گفت: این بزرگراه جزو آرزوهای دیرینه مردم منطقه است و سعی می‌کنیم تا پایان سال به‌طور کامل بهره‌برداری شود.

عباس‌آخوندی همچنین از پیش‌بینی ردیف بودجه برای طرح راه‌آهن بستان‌آباد‌-‌سراب خبر داد و گفت: مطالعه این طرح در دست انجام است.

وی با اشاره به این‌که این منطقه ظرفیت بزرگی برای صنعت ریلی دارد، گفت: امکان اتصال این خط به راه‌آهن تبریز‌- میانه هم وجود دارد.

 

آخوندی همچنین از انجام مناقصه بزرگراه سراب -‌اردبیل خبر داد و گفت: به محض تأمین مالی اجرایی می‌شود.