عملکرد موفق بانک شهر در ارایه خدمات به شهروندان

عملکرد موفق بانک شهر در ارایه خدمات به شهروندان عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران با اشاره به رضایتمندی مردم از خدمات بانک شهر به ویژه در ایام نوروز گفت: بانک شهر در مدت زمان کوتاه فعالیت خود، در ارایه خدمات به شهروندان عملکرد موفقی داشته است. به گزارش مناقصه‌مزایده، محسن‌پیرهادی، با اشاره به این‌که […]

عملکرد موفق بانک شهر در ارایه خدمات به شهروندان

عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران با اشاره به رضایتمندی مردم از خدمات بانک شهر به ویژه در ایام نوروز گفت: بانک شهر در مدت زمان کوتاه فعالیت خود، در ارایه خدمات به شهروندان عملکرد موفقی داشته است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، محسن‌پیرهادی، با اشاره به این‌که از مشتریان قدیمی این بانک است که هر سال با خدمات‌ نوین‌تری از این بنگاه اقتصادی آشنا می‌شود، گفت: امروز بانک شهر، بسیار دسترس‌پذیر شده و این تسهیل دستیابی به خدمات بانکی، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی مسؤولان و مدیران این بانک است.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی‌های مناسب و گسترده این بانک به شهروندان در خصوص خدمات بانکی تصریح کرد: بانک شهر در این مدت، در ارایه خدمات به ویژه خدمات ۲۴ ساعته به شهروندان موفق بوده و همین موضوع سبب رضایت مخاطبان این بانک شده است.

پیرهادی با اشاره به فعالیت‌های بانک شهر در حوزه خدمات نوین بانکداری نشان کرد: این بانک جوان همواره تلاش کرده با سیستم‌ها و تکنولوژی‌های نوین روز حرکت کند و در این زمینه نیز خوش درخشیده است.

 

وی یکی از اقدامات حایز اهمیت بانک شهر در تعطیلات نوروزی ۹۶ را پشتیبانی قوی شهرنت‌های سطح کشور دانست و گفت: تعداد مراجعه مردم به شهرنت‌‌ها نشان دهنده استقبال از خدمات این بانک و پشتیبانی بسیار خوب آن به ویژه در ایام تعطیلات است.