مدیر فناوری اطلاعات بیمهمرکزی، گفت: تا پایان فروردین تاریخچه پلاک خودرو مستقیماً از ناجا در اختیار دفاتر بیمه قرار میگیرد. به گزارش مناقصهمزایده، صادق کیان؛ مدیر فناوری اطلاعات بیمهمرکزی، گفت: موضوع تاریخچه پلاک در سال گذشته ایراداتی داشت که پس از رفع مشکل، بیمهمرکزی پایان ۱۴۰۳ بخشنامهای رو به شرکتهای بیمه ارسال کرده بود که […]
مدیر فناوری اطلاعات بیمهمرکزی، گفت: تا پایان فروردین تاریخچه پلاک خودرو مستقیماً از ناجا در اختیار دفاتر بیمه قرار میگیرد. به گزارش مناقصهمزایده، صادق کیان؛ مدیر فناوری اطلاعات بیمهمرکزی، گفت: موضوع تاریخچه پلاک در سال گذشته ایراداتی داشت که پس از رفع مشکل، بیمهمرکزی پایان ۱۴۰۳ بخشنامهای رو به شرکتهای بیمه ارسال کرده بود که مردم حتماً باید از طریق سکوهای اینترنتی استعلام بگیرند و نباید به مراکز تعویضپلاک مراجعه کنند. صادق کیان؛ گفت: قرار شد برای کوتاهتر شدن بیشتر این مسیر، مردم برای دریافت تاریخچه پلاک حتی به سکوهای اینترنتی هم مراجعه نکنند و این اطلاعات بهطور مستقیم از سوی ناجا در اختیار دفاتر بیمه قرار بگیرد. وی ادامه داد: این سرویس پایان ۱۴۰۳ از ناجا در اختیار بیمهمرکزی قرار گرفته است و قرار است این سرویس در پایان فروردین به سرویس قبلی اضافه شود تا دیگر نیاز نباشد مردم برای دریافت تاریخچه پلاک به مراکز تعویضپلاک و یا سکوهای اینترنتی مراجعه کنند. رئیس پلیس راهور فراجا هم، درخصوص تکمرحلهای شدن تاریخچه پلاک، گفت: قرار بود یکسری اطلاعات را به شکل برخط در اختیار مجموعه بیمه کشور بگذاریم و شرکتهای متخلف براساس سازوکاری که در بیمهمرکزی دیده شده، بتوانند از این اطلاعات استفاده کنند و افراد برای انتقال امتیازات بیمه خود دیگر نیاز نباشد مراجعه حضوری داشته باشند. تیمور حسینی؛ ادامه داد: ناجا بهعنوان یک سمت توافقنامه تمام دسترسیها را ایجاد کرده که از طریق پنجره واحد دولت این اطلاعات به شکل برخط ارائه میشود تا دیگر از مراجعه حضوری برای تاریخچه پلاک به هر مرکزی خودداری شود. وی در پایان هم تصریح کرد: در شش ماه اخیر یعنی از ۱۵ مهر ۱۴۰۳ تا ۱۵ فروردین امسال ۱۸۲ هزار و ۸۶۷ استعلام تاریخچه پلاک از طریق سرویس ناجا انجام شده است.
دیدگاه بسته شده است.