عوامل رضایت شهروندان از خدمات بانک شهر سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات بانک شهر در ایام نوروز، ارایه خدمات مناسب را عامل رضایت شهروندان از خدمات این بانک دانست. به گزارش مناقصهمزایده، رضا تقیپور با بیان این مطلب گفت: مسؤولان بانک شهر در ایام تعطیلات نوروز تلاش کردند به صورت ۲۴ […]
عوامل رضایت شهروندان از خدمات بانک شهر
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات بانک شهر در ایام نوروز، ارایه خدمات مناسب را عامل رضایت شهروندان از خدمات این بانک دانست.
به گزارش مناقصهمزایده، رضا تقیپور با بیان این مطلب گفت: مسؤولان بانک شهر در ایام تعطیلات نوروز تلاش کردند به صورت ۲۴ ساعته به شهروندان خدمات ارایه دهند که این تلاش و همت شبانهروزی جای تقدیر و تشکر دارد.
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت فعالیت بانک شهر به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک، تصریح کرد: در ایام تعطیل هیچگونه شکایتی از خدمات بانک شهر گزارش نشده است و شهروندان از خدمات این بانک رضایت داشتهاند که همین موضوع، حاکی از پشتیبانی قدرتمند و ارایه خدمات مناسب به شهروندان بوده است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ارایه خدمات ۲۴ ساعته به شهروندان، آن هم در شرایطی که سایر بانکها تلاش دارند خدمات مشابهی ارایه دهند، کار بسیار سختی است که بانک شهر توانست در ایام نوروز به خوبی آن را به سرانجام برساند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.