مدیرکل دفتر مهندسین مشاور شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، گفت: در سال گذشته این دفتر با اجرای پروژههای ملی در حوزه زیرساخت، گام بلندی در هوشمندسازی مدیریت روسازی برداشت. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از وزارت راهوشهرسازی، مجید اصلانزاده؛ مدیر دفتر مهندسین مشاور شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، گفت: این دفتر با بهرهگیری […]
مدیرکل دفتر مهندسین مشاور شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، گفت: در سال گذشته این دفتر با اجرای پروژههای ملی در حوزه زیرساخت، گام بلندی در هوشمندسازی مدیریت روسازی برداشت. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از وزارت راهوشهرسازی، مجید اصلانزاده؛ مدیر دفتر مهندسین مشاور شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، گفت: این دفتر با بهرهگیری از تجهیزات منحصربهفرد، دانش فنی پیشرفته، سامانههای نرمافزاری تخصصی و تجهیزات روز دنیا، عملکردی تأثیرگذار در پروژههای ملی، استانی، شهری و بخشخصوصی از خود بهجا گذاشته است. اصلانزاده؛ با اشاره به گستره فعالیتهای تخصصی این دفتر، افزود: طی سال گذشته، متخصصان این دفتر با تکیه بر توان فنی و تجربه همکاران، پروژههایی مختلفی را در سطح ملی، شامل آنالیز شبکه راههای کشور، راههای اصلی و فرعی را از منظر ایمنی، کیفیت روسازی، و عملکرد سازهای پایش و بررسی کرده که حاصل آن نقشآفرینی تأثیرگذاری این دفتر در بهبود معابر درونشهری و برونشهری بوده است. وی با اشاره به پروژههای کلانی که این دفتر در حوزه راه و روسازی طی سال گذشته انجام داده است گفت: مدیریت نگهداری و بهسازی پنج هزار کیلومتر از آزادراههای مشارکتی کشور، استفاده از تجهیزات LCMS و FWD برای ارزیابی روسازی، دور پنجم برداشت و ارزیابی شاخصهای عملکردی رویه راههای کشور (PMS) با ۱۰۵ هزار کیلومتر در سراسر کشور و همکاری با ۲۸ اداره کل و پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه، ارزیابی و توسعه مدل پیشبینی اضمحلال روسازی با پیشرفت ۹۰ درصدی در ۴۸ مقطع و همکاری با هشت اداره کل، توسعه فاز دوم سامانه مدیریت پلها (BMS) با پیشرفت ۲۵ درصدی، دور دوم تحلیل و بهروزرسانی مؤلفههای ایمنی (SMS) با پیشرفت ۳۰ درصدی و همکاری با ۱۰ اداره کل راهداری از جمله اقدامات این دفتر طی سال گذشته بوده است. مدیرکل دفتر مهندسین مشاور شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک، با اشاره به بازارهای جدیدی که طی سال گذشته فعال شده است خاطرنشان کرد: ورود به حوزه مدیریت شهری و فرودگاهی، مدیریت روسازی معابر شهری در هشت کلانشهر و مناطق ویژه شامل تهران، قم، شیراز، کرمان، زاهدان، چابهار، عسلویه و برداشت بیش از ۱۳۵ هزار کیلومتر خط که سالانه رشدی برابر با ۵۰ درصد داشته از جمله اقدامات این دفتر طی سال گذشته بوده است. اصلانزاده؛ به ارزیابی ناهمواری روسازی در پروژههای تحویل موقت راه و باند با تمرکز بر شاخص PRI و IRI که توسط این دفتر انجام شده اشاره کرد و گفت: این پروژهها شامل فرودگاههای کرمانشاه، آبادان، و محورهایی مانند محور قدیم قم-تهران، محور سنگان-تربیتحیدری؛ه، محور لار-جهرم، محور بجستان- فردوس، محور مراغهـ هشترود، محور چابهار- مکران، که جمعاً ۱۹ پروژه با ۵۳۰ کیلومتر خط طی سال گذشته انجام شده است. وی با اشاره به بهسازی راه و باند فرودگاهها، تصریح کرد: طی سال گذشته دفتر مهندسین مشاور شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک موفق شد ۱۱ پروژه بزرگ فرودگاهی کشور و همچنین آزادراه زنجان، تبریز، بندرعباس، آبادان، فرودگاه کرمانشاه و… را بهسازی کند که مجموعاً یکهزار و ۳۵۰ کیلومتر را شامل شده که رشد ۱۰۰درصدی نسبت به سال ۱۴۰۲ داشته است.
دیدگاه بسته شده است.