روحانی اولویت ویژه حوزه تولید و اشتغال را ابلاغ کرد

روحانی اولویت ویژه حوزه تولید و اشتغال را ابلاغ کرد رییس‌جمهوری در نامه‌ای خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فعالیت‌های ویژه اولویت‌دار این وزارتخانه در حوزه تولید و اشتغال را ابلاغ کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، رییس‌جمهوری پیرو بخشنامه‌ای به تمام دستگاه‌ها برای ارایه برنامه‌ها و بسته‌های اجرایی جهت شتاب بخشیدن به تولید و […]

روحانی اولویت ویژه حوزه تولید و اشتغال را ابلاغ کرد

رییس‌جمهوری در نامه‌ای خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فعالیت‌های ویژه اولویت‌دار این وزارتخانه در حوزه تولید و اشتغال را ابلاغ کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، رییس‌جمهوری پیرو بخشنامه‌ای به تمام دستگاه‌ها برای ارایه برنامه‌ها و بسته‌های اجرایی جهت شتاب بخشیدن به تولید و اشتغال، در نامه جداگانه‌ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فعالیت‌های ویژه دارای اولویت و مدنظر خود را نیز در حوزه وظایف این وزارتخانه، به وی ابلاغ کرد.

این ابلاغیه در جهت اجرای شایسته، همه جانبه و جهادی منویات مقام‌معظم‌رهبری (مدظله العالی) در سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید – اشتغال» و در ادامه اقداماتی که تاکنون در حوزه مأموریت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است، صادر شده است.

متن نامه حسن روحانی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این شرح است:

پیرو ابلاغ بخشنامه شماره ۴۲۴۳ مورخ ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ موضوع ارایه برنامه‌ها و بسته‌های اجرایی پیشنهادی آن وزارت برای تداوم و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های مرتبط با سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید – اشتغال» بدینوسیله فعالیت‌های ویژه دارای اولویت و مدنظر اینجانب در حوزه وظایف آن وزارت را به شرح زیر ابلاغ می‌نماید.

لازم است تدوین برنامه اجرایی این فعالیت‌ها با اولویت در دستور کار قرار گیرد و نتیجه را در زمان‌های تعیین شده به اینجانب ارایه فرمایید:

 

«تدوین برنامه اجرایی افزایش اشتغال‌زایی فعالیت‌های تولیدی با همکاری وزرا، رؤسای سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط حداکثر ظرف مدت دو ماه از تاریخ این ابلاغ».