عارف لرستانی در کرمانشاه به خاک سپرده شد

عارف لرستانی در کرمانشاه به خاک سپرده شد مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد عارف لرستانی صبح دیروز در کرمانشاه با حضور چند تن از هنرمندان برگزار شد و پیکر او برای همیشه در روستای سیمینه آرام گرفت. به گزارش ایلنا، مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد عارف لرستانی از صبح دیروز (۲۸ فروردین‌ماه) با حضور خانواده او، چند […]

عارف لرستانی در کرمانشاه به خاک سپرده شد

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد عارف لرستانی صبح دیروز در کرمانشاه با حضور چند تن از هنرمندان برگزار شد و پیکر او برای همیشه در روستای سیمینه آرام گرفت.

به گزارش ایلنا، مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد عارف لرستانی از صبح دیروز (۲۸ فروردین‌ماه) با حضور خانواده او، چند تن از هنرمندان و جمعی از مردم برگزار شد. پیکر این هنرمند از کرمانشاه به سمت روستای سیمینه تشییع شده است تا در جوار پدربزرگ خود به خاک سپرده شود.

سیدجوادهاشمی، برزوارجمند، هادی‌کاظمی، علی‌اوجی، فرهادمدیری، جوادعزتی، سیاوش‌مفیدی و برخی از اعضای باشگاه فوتبال هنرمندان در مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد عارف لرستانی در کرمانشاه شرکت کردند.

مراسم تشییع پیکر عارف لرستانی در تهران با حضور خانواده او، جمعی از هنرمندان، همکاران و همکلاسی‌هایش در دانشکده تئاتر و جمعی از مردم در تالار وحدت برگزار شد.

سیامک‌انصاری، برزو و بهاره ارجمند، سحرولدبیگی، جوادهاشمی، پرستوصالحی، کوروش‌سلیمانی، علی‌فروتن، خسرواحمدی، شهره‌سلطانی، الیکا عبدالرزاقی، جوادعزتی، هادی‌کاظمی، سپندامیرسلیمانی، نادرسلیمانی، امید و امین زندگانی، حسین‌رفیعی، ستاره‌اسکندری، سیاوش‌خیرابی، مجیدصالحی، کامیاراسماعیلی، نیماکرمی، مانداناسوری، فاطمه‌هاشمی، خشایاراعتمادی، فلور‌نظری، گلاره‌عباسی، علی‌مشهدی، رضایزدانی و… از جمله هنرمندانی بودند که برای بدرقه پیکر زنده‌یاد عارف‌لرستانی در تالار وحدت حضور داشتند.

از جمله آثار تلویزیونی این بازیگر فقید به «در حاشیه»، «کوچه مروارید»، «شوخی کردم»، «ویلای من» و «مرد دوهزار چهره» می‌توان اشاره کرد.

 

او همچنین در فیلم‌های سینمایی «شام عروسی» (۱۳۸۴)، «انتخاب»، (۱۳۸۳)، «معادله» (۱۳۸۲) و «مانی و ندا» (۱۳۷۹) بازی کرده است.