پرسپولیس – پدیده؛ جام برفراز شایسته‌‌ترین دست‌ها

پرسپولیس – پدیده؛ جام برفراز شایسته‌‌ترین دست‌ها دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پدیده آغازگر هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال است؛ زمانی برای جشن قهرمانی سرخپوشان. به گزارش ایسنا، در آغاز هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال و در حالی که ۱۴ تیم لیگ برتری پنجشنبه به صورت همزمان با هم دیدار می‌کنند، پرسپولیس و پدیده یک […]

پرسپولیس – پدیده؛ جام برفراز شایسته‌‌ترین دست‌ها

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پدیده آغازگر هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال است؛ زمانی برای جشن قهرمانی سرخپوشان.

به گزارش ایسنا، در آغاز هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال و در حالی که ۱۴ تیم لیگ برتری پنجشنبه به صورت همزمان با هم دیدار می‌کنند، پرسپولیس و پدیده یک روز زودتر به مصاف هم می‌روند و بعد از بازی هم جشن قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر برگزار می‌شود.

قهرمانان لیگ شانزدهم در حالی امروز به مصاف حریف مشهدی می‌روند که عملاً انگیزه‌ای برای پیروزی ندارند جز این که بخواهند برابر دیدگان هوادارانش با پیروزی، جام را بالای سر ببرند. ورزشگاه آزادی برای دیدار پرسپولیس و پدیده یکی از روزهای پر سر و صدا و شلوغش را تجربه خواهد کرد و صدای فریاد هزاران پرسپولیسی فضای «آزادی» را پر خواهد کرد.

شاگردان برانکو اکنون ۶۲ امتیاز دارند و اگر هر ۳ بازی آخرشان در لیگ را هم ببازند، خللی در قهرمانی‌شان پدید نمی‌آید و پدیده هم از این بابت امیدوار است که امروز با هر ۳ امتیاز بازی، تهران را ترک کند. شاگردان مهاجری هم با ۳۴ امتیاز در رده نهم جام گرفته‌اند و با کسب پیروزی در این بازی می‌توانند به رده ششم صعود کنند و بالاتر از نفت تهران قرار بگیرند. هرچند در آن صورت هم جایگاه ششمی موقتی است و با انجام دیدارهای پنجشنبه باز هم همه چیز ممکن است تغییر کند.

دیدار پرسپولیس و پدیده چهارشنبه، ساعت ۱۷:۴۵ امروز در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود و بعد از بازی هم مراسم ویژه اهدای جام و مدال‌های بازیکنان قهرمان لیگ برابر چشم هزاران هوادار پرسپولیسی برگزار می‌شود.