نگاه جزیرهای از چالشهای پیش روی تداوم صادرات محصولات غذایی به کشورهای همسایه عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: با تجمیع شرکتهای خرد به هلدینگهای های بزرگ میتوان نبض بازارهای کشاورزی و لبنی روسیه و دیگر کشورهای همسایه را در دست گرفت. به گزارش خانهملت، سیدراضینوری درباره صادرات محصولات کشاورزی به روسیه، […]
نگاه جزیرهای از چالشهای پیش روی تداوم صادرات محصولات غذایی به کشورهای همسایه
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: با تجمیع شرکتهای خرد به هلدینگهای های بزرگ میتوان نبض بازارهای کشاورزی و لبنی روسیه و دیگر کشورهای همسایه را در دست گرفت.
به گزارش خانهملت، سیدراضینوری درباره صادرات محصولات کشاورزی به روسیه، گفت: تجمیع شرکتهای کوچک لبنی و کشاورزی راهکاری اصولی برای تداوم صادراتی به بازارهای کشاورزی بینالمللی تلقی میشود و این درحالی که با حضور شرکتهای خرد نمیتوان با کمپانیهای بزرگ کشاورزی در بازار جهانی کشاورزی و لبنی رقابت کرد.
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تداوم تولید از محورهای اصولی تجمیع شرکتهای خرد به کلان تحت برند مشترک جهت صادرات محصولات کشاورزی به روسیه است، تصریح کرد: نگاه جزیرهای به صادرات تولیدات کشاورزی مانعی برای ارزآوری تلقی میشود.
نگاه جزیرهای مدیران از چالشهای صادرات در کشور است
وی ادامه داد: برای تداوم صادراتی محصولات لبنی و کشاورزی باید مجموعههای کوچک تولیدی، کشاورزی در کشور با رویکرد تعاملی بر طبق سفارشهای بازارهای هدف محصولات را رهنمون بازارهای صادراتی کنند؛ بنابراین برای صادرات اصولی محصولات کشاورزی باید به جای رقابت با همافزایی محصولات را با برند مستقل تحت عنوان مجموعههای تولیدی بزرگ روانه بازار صادراتی کنیم.
نوری افزود: برای پاسداری از شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» یکی از بهترین گزینهها سرمایهگذاری صادراتی برای انتقال مازاد تولیدات کشاورزی به بازارهای هدف است.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه شرکتهای داخلی برای صادرات گسترده به بازار کشاورزی روسیه باید از کالبد رقابت خارج و به سمت هم افزایی حرکت کنند، گفت: صادرات محصولات کشاورزی به بازارهای جهانی نیازمند ایجاد هلدینگهای بزرگ کشاورزی در کشور است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.