۴۳۵۷ مناقصه – شركت توسعه معادن پارس تامین – عملیات احداث ساختمان های صنعتی، نیمه صنعتی

آگهی مناقصه‌عمومی دو مرحله ای شماره ۱۴۰۴۰۳۰۴  شركت توسعه معادن پارس تامین در نظر دارد انجام عملیات احداث ساختمان های صنعتی، نیمه صنعتی، محوطه سازی، پوند آب، انباشتگاه باطله خشک، استخر بتنی، استخر باطله اضطراری، فونداسیون تجهیزات و مخازن، تاسیسات مکانیکی، برقی و ابزار دقیق کارخانه فرآوری معدن نقره واقع در استان اصفهان، شهرستان نطنز […]

آگهی مناقصه‌عمومی دو مرحله ای شماره ۱۴۰۴۰۳۰۴ 

شركت توسعه معادن پارس تامین در نظر دارد انجام عملیات احداث ساختمان های صنعتی، نیمه صنعتی، محوطه سازی، پوند آب، انباشتگاه باطله خشک، استخر بتنی، استخر باطله اضطراری، فونداسیون تجهیزات و مخازن، تاسیسات مکانیکی، برقی و ابزار دقیق کارخانه فرآوری معدن نقره واقع در استان اصفهان، شهرستان نطنز منطقه رنگان  را مطابق شرح خدمات مندرج در اين اسناد و  بر اساس نقشه­های پیوست با شرايط ذيل از طريق مناقصه عمومی دو مرحله ای با ارزیابی کیفی- فنی بازرگانی به شركت­هاي واجد صلاحيت واگذار نمايد. برنده مناقصه پس از تراز شدن قیمت ها و رعایت بخشنامه دامنه قیمت مناسب انتخاب می شود.

۱-موضوع مناقصه: احداث ساختمان‌های صنعتی، نیمه صنعتی، محوطه سازی، پوند آب، انباشتگاه باطله خشک، استخر بتنی، استخر باطله اضطراری، فونداسیون تجهیزات و مخازن، تاسیسات مکانیکی، برقی و ابزار دقیق کارخانه فرآوری معدن نقره واقع در استان اصفهان، شهرستان نطنز – منطقه رنگان.

۲-مدت انجام کار: ۹ ماه شمسی                               ۳- مدت اعتبار پیشنهادات: ۳ ماه می‌باشد.

۴-مبلغ تضمین: ضمانتنامه شرکت در مناقصه به مبلغ ۱۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال مطابق با فرم های موجود در اسناد مناقصه تهيه و در پاکت (الف) تسليم كارفرمـا نمايد.

۵- دارا بودن گواهی صلاحیت پیمانکاری معتبر حداقل پایه ۲ ابنیه و پایه ۳ تاسیسات و تجهیزات تواما و یا حداقل پایه ۲ صنعت و معدن از سازمان برنامه و بودجه

۶-مهلت دریافت اسناد: تا ساعت ۱۶:۰۰ روز  ۱۳/۰۳/۱۴۰۴

۷-مهلت تحویل اسناد: تا ساعت ۱۶:۰۰ روز  ۲۵/۰۳/۱۴۰۴

۸-محل دریافت و تحویل اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه:

  • شرکت توسعه معادن پارس تامین، تهران، خیابان سید جمال الدین اسد آبادی، خیابان دکتر صادق آئینه وند (۶۴ شرقی)، پلاک ۲۹، طبقه دوم تلفن: ۸۸۰۳۹۱۱۴-۰۲۱

۹- بازدید از سایت پروژه: کلیه مناقصه­گران می­توانند از مورخ ۱۲/۰۳/۱۴۰۴ لغایت مورخ ۱۴/۰۳/۱۴۰۴ با حضور در استان اصفهان و هماهنگی با مناقصه­گزار از محل پروژه بازدید نمایند.

۱۰- جلسه پرسش و پاسخ: کلیه مناقصه­گران می­توانند رأس ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۸/۰۳/۱۴۰۴ با معرفی نماینده خود در جلسه پرسش و پاسخ مناقصه حاضر شوند.

۱۱-هزینه خرید اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه: ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال واریز به حساب ۰۲۶۸۷۸۳۰۸۳ نزد بانک تجارت شعبه میدان ونک ۱۰۴۹

۱۲- ارائه اسناد مثبته نشان دهنده دارا بودن شرایط مناقصه در هنگام دریافت اسناد مناقصه الزامی است.

۱۳-سایر جزئیات مربوطه: در اسناد مناقصه درج شده است.

متقاضیان می­توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۱۶۳۲۱۸۰۸ تماس حاصل نمایند.

ضمناً مناقصه‌گزار در رد یا قبول پیشنهاد مختار است.