هنوز در بخش بازرگانی مشکل داریم

قائم‌مقام و دبیرکل خانه کشاورز کشور هنوز در بخش بازرگانی مشکل داریم قائم‌مقام و دبیرکل خانه کشاورز کشور با اشاره به این‌که در بسیاری بخش‌های کشاورزی کمبودهایی وجود دارد اما باید کارنامه قبولی را به دولت روحانی داد، گفت: می‌توان به دولت یازدهم نمره ۱۹ را در بخش کشاورزی داد. به گزارش ایمنا، عنایت‌ا…بیابانی با […]

قائم‌مقام و دبیرکل خانه کشاورز کشور

هنوز در بخش بازرگانی مشکل داریم

قائم‌مقام و دبیرکل خانه کشاورز کشور با اشاره به این‌که در بسیاری بخش‌های کشاورزی کمبودهایی وجود دارد اما باید کارنامه قبولی را به دولت روحانی داد، گفت: می‌توان به دولت یازدهم نمره ۱۹ را در بخش کشاورزی داد.

به گزارش ایمنا، عنایت‌ا…بیابانی با اشاره به این‌که مطابق قانون اساسی تمام بخش‌های مختلف صنعت کشاورزی جزو این خانواده محسوب می‌شوند، اظهارکرد: امیدواریم برگزاری این نماشگاه برکاتی و خروجی خوبی داشته باشد و با استفاده از تجربیات و مطالعات مؤسسات تحقیقاتی دنیا هرچه به روزتر شویم.

وی تأکید ‌کرد: نیاز است از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی حداکثر استفاده را داشته باشیم به گونه‌ای که بتوان از ثمرات چنین نمایشگاه‌هایی در راستای کمک به بخش سود برد.

قائم‌مقام و دبیرکل خانه کشاورز کشور در خصوص عملکرد بخش کشاورزی دولت با توجه به این‌که این روز‌ها انتقادات زیادی به سوی آن نشانه می‌رود، گفت: به جرأت می‌گویم عملکرد دولت یازدهم در بخش کشاورزی موفقیت‌آمیز بوده است.

به گفته بیابانی، از گذشته و در بسیاری بخش‌های کشاورزی کمبودهایی وجود داشته اما باید کارنامه قبولی را به دولت روحانی داد.

وی با تأکید بر این‌که ما در بخش بازرگانی کشاورزی دچار مشکل هستیم، تصریح ‌کرد: با این حال در بخش تولید و تولیدگرایی بخش کشاورزی و همچنین تولید مکانیزاسیون دولت نمره قبولی را گرفته است.

قائم مقام و دبیرکل خانه کشاورز کشور در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر نمره دولت در بخش کشاورزی، گفت: می‌توان به دولت یازدهم نمره ۱۹ را در بخش کشاورزی داد.

رهنمایی قائم‌مقام نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی کشور نیز گفت: در چنین نمایشگاه‌هایی بخش خصوصی و دولتی گردهم می‌آیند تا به توسعه آن صنعت کمک کنند.

موسی رهنمایی اظهار کرد: برای کنترل بیماری آنفولانزای پرندگان تلاش‌های بسیاری شکل گرفت و باید از تمامی دست‌اندرکاران این امر تشکر کنیم که این مشکل را به خوبی مهار کردند.

وی با بیان این‌که بخش کشاورزی موضوعی فراسیاسی است، گفت: فارغ از هر گونه جناح‌بندی نیاز است همه در راستای توسعه کمی ‌و کیفی این بخش تلاش کنیم.

 

قائم‌مقام نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با اشاره به مشکلات بخش کشاورزی، تأکید ‌کرد: بزرگ‌‌ترین مشکل بخش کشاورزی عدم اجرای قوانین حمایتی است.