مزایده زمین مجاور بوستان ریحانه برای رفع بدهی‌های شهرداری است

عضو شورای شهر قم مزایده زمین مجاور بوستان ریحانه برای رفع بدهی‌های شهرداری است عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری درصدد مزایده و فروش زمین مجاور بوستان ریحانه با کاربری توریستی، تجاری، تفریحی و اقامتی برای تهاتر بدهی‌ها است. به گزارش قم‌نیوز، مصطفی سعادت‌طلب با اشاره به لایحه شهرداری در خصوص مزایده احداث مجتمع […]

عضو شورای شهر قم

مزایده زمین مجاور بوستان ریحانه برای رفع بدهی‌های شهرداری است

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری درصدد مزایده و فروش زمین مجاور بوستان ریحانه با کاربری توریستی، تجاری، تفریحی و اقامتی برای تهاتر بدهی‌ها است.

به گزارش قم‌نیوز، مصطفی سعادت‌طلب با اشاره به لایحه شهرداری در خصوص مزایده احداث مجتمع توریستی، اقامتی و تفریحی و تجاری در مجاورت بوستان ریحانه اظهار ‌کرد: این محدوده در پشت بوستان ریحانه قرار گرفته که مساحتی قریب به ۳۰ هزار مترمربع دارد.

وی با اشاره به‌ کاربری اصلی این زمین بیان‌ کرد: با توجه به این‌که کاربری این زمین قسمتی حمل‌ونقل و بخشی نیز گردشگری بود در کمیسیون ماده ۵ بررسی و تغییراتی در کاربری ایجاد شد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر این‌که شهرداری در صدد مزایده و فروش این زمین برای تهاتر بدهی‌ها است، گفت: قیمت پایه‌ای برای این زمین مشخص شده است.

 

وی با اشاره به برخی مسایل مطرح شده در خصوص این‌که قرار بوده در این محل دریاچه مصنوعی احداث شود، گفت: این بحث ایده‌ای در گذشته بوده که به دلایل مختلف در دستور کار قرار نگرفته است.