۴۳۶۳ مناقصه – شركت پایاب انرژی آریز – تست و راه‌اندازی و اورهال

آگهی دعوت به مناقصه (فراخوان عمومی) تامين مالی، تهیه، حمل، نصب، تست و راه‌اندازی و اورهال بخشی از تجهیزات   الکترومکانیکال، سیستم کنترل و ابزاردقیق مورد نیاز برای ارتقا کیفی پساب تصفیه‌خانه فاضلاب SBR  شهر یزد  شركت پایاب انرژی آریز در نظر دارد اجرای عمليات «تامين مالی، تهیه، حمل، نصب، تست و راه‌اندازی و اورهال بخشی […]

آگهی دعوت به مناقصه (فراخوان عمومی)

تامين مالی، تهیه، حمل، نصب، تست و راه‌اندازی و اورهال بخشی از تجهیزات   الکترومکانیکال، سیستم کنترل و ابزاردقیق مورد نیاز برای ارتقا کیفی پساب تصفیه‌خانه فاضلاب SBR  شهر یزد

 شركت پایاب انرژی آریز در نظر دارد اجرای عمليات «تامين مالی، تهیه، حمل، نصب، تست و راه‌اندازی و اورهال بخشی از تجهیزات الکترومکانیکال، سیستم کنترل و ابزاردقیق مورد نیاز برای ارتقا کیفی پساب تصفیه‌خانه فاضلاب SBR  شهر یزد » را در «مناقصه عمومی»، به شرح کار زير و برآورد اوليه حدود چهارصد و پنجاه ميليارد ريال ريال در مدت ۴ (چهار) ماه به مناقصه‌گر واجد شرايط داراي گواهی صلاحیت پيمانکاری معتبر حداقل پایه ۵ (پنج) رشته آب و ظرفیت آزاد واگذار نماید.

 

شرح مختصرکار: « تامين مالی همراه با تجهيز و برچيدن کارگاه، تهیه، حمل، نصب، تست و راه‌اندازی و اورهال بخشی از تجهیزات الکترومکانیکال، سیستم کنترل و ابزاردقیق مورد نیاز برای ارتقا کیفی پساب تصفیه‌خانه فاضلاب SBR شهر یزد شامل و نه محدود به؛ انجام عمليات اورهال ۴ مجموعه راکتور SBR شامل تخلیه فاضلاب و مواد زائد ته‌نشین شده به ابعاد هر تانک برابر با ۷*۲۴*۴۰ متر و تعویض ۵۰۰ عدد از دیفیوزرهای موجود هر تانک به همراه تامین و نصب بست‌ها، لوله‌کشی‌های مورد نیاز و تعویض میکسرهای مستغرق در صورت نیاز، نصب و راه اندازی ۳ دستگاه بلوئر و اورهال تیکنر GBT به طور کامل با کلیه تجهیزات و متعلقات به همراه ۱ بلت اضافه رزرو و اورهال بلت فیلترپرس به طور کامل با کلیه تجهیزات متعلقات به همراه ۲ بلت اضافه رزرو و همچنین ساخت یک دستگاه تابلوی PLC و تابلوی IO Remote و ارتباط با تابلوهای PLC  موجود به همراه برنامه‌نویسی و ایجاد سیستم مانیتوزینگ و ارتباط با سیستم مانیتوریگ موجود ، مطابق با مشخصات، مدارك فني، برنامه‌ها و روش­هاي درج شده در اسناد.»

* حضور مناقصه‌گران به صورت مشارکت نیز قابل قبول است.

 

– محل، زمان، مدت دریافت اسناد تحویل و گشایش پیشنهادها:

نحوه و زمان توزیع اسناد: اسناد مناقصه به دو صورت فيزيکي با مراجعه به دبیرخانه مناقصه‌گزار و یا همچنین ايميل از مورخ ۱۱/۰۳/۱۴۰۴ تا مورخ ۱۸/۰۳/۱۴۰۴ در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

 

نحوه و مهلت تحویل اسناد به کارفرما:

اسناد به صورت فیزیکی به همراه لوح فشرده حاوی فایل اسکن مدارک باید تحویل کارفرما شود.

آخرين مهلت تسليم اسناد: ساعت ۱۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۸/۰۳/۱۴۰۴ مي­باشد.

محل تحویل اسناد دبیرخانه مناقصه­گزار می­باشد.

گشایش پیشنهادها: تاریخ گشایش پاکات مناقصه ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۳۱/۰۳/۱۴۰۴ و یا طبق تاریخ اعلامی کارفرما خواهد بود.

 

نوع وثیقه شرکت در مناقصه: مبلغ تضمين شركت در مناقصه (۲۲٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال ) بیست و دو میلیارد و پانصد میلیون ريال است كه پيشنهاد ‌دهنده بايستي آنرا برابر مصوبه شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹هـ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ به نام دستگاه مناقصه‌گزار تهیه و تا قبل از زمان گشایش پاکات، در پاکت لفاف مناسب با عنوان پاكت “الف” قرار داده و لاك و مهر نماید. روي “پاكت الف”، عنوان و موضوع مناقصه، نام و مشخصات مناقصه‌گران، ذكر گردد و طبق برنامه زماني اعلام شده به همراه سایر اسناد به دبیرخانه کارفرما تحويل دهند.

 

نشانی مناقصه­گزار: يزد، بلوار دانشگاه، خيابان ميرداماد، کوچه ۴، پلاک ۱۳، کد پستی: ۸۹۱۶۸۶۸۶۶۴   

تلفن: ۳۸۳۴۵۰۱۴-۰۳۵  –  فکس: ۳۸۳۴۵۰۱۴-۰۳۵  –  شماره موبایل:۰۹۱۰۸۱۱۳۹۸۳

 

نشانی مشاور کارفرما: شهر اصفهان، مجتمع اداری اميرکبير، تلفن ۲-۳۲۶۵۹۰۴۱ -۰۳۱ کد پستی: ۸۱۵۸۷۱۴۳۳۳ شرکت مهندسين مشاور طرح و تحقيقات آب و فاضلاب اصفهان، E.mail : info@wwcerd.com .

هزینه آگهی روزنامه و تهیه اسناد پیمان برعهده برنده مناقصه (پیمانکار) خواهد بود.

 

 

شركت پایاب انرژی