آگهی مناقصه و مزایده عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از متقاضیان دعوت می نماید از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه / مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه […]
آگهی مناقصه و مزایده عمومی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از متقاضیان دعوت می نماید از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه / مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در زمان مقرر در سامانه بارگذاری نمایند. در ضمن یادآور میشود کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهادات و گشایش پاکات از طریق سامانه مذکور انجام خواهد شد.
۱-خرید صبحانه مرکز آموزشی رامسر
محل گشایش پاکات : ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران- طبقه همکف – سالن G6
تذکر: کلیه اسناد باید در سه پاکت «الف» و «ب »و «ج » در سامانه ستاد بارگذاری گردد در ضمن به منظور تطبیق ضمانتنامه یا فیش واریزی بارگذاری شده بایستی اصل ضمانتنامه آن را در مهلت زمانی ارائه پیشنهادها به آدرس : تهران- بلوار کشاورز- نبش خیابان قدس- ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران- طبقه ۲- اتاق ۲۰۶ تحویل نمایید.
تذکر: سپرده قابلقبول براي شركت در مناقصه واريز وجه نقد يا ضمانتنامه بانكي معتبر با مهلت حداقل ۳ ماه اعتبار ميباشد.
مديريت پشتیبانی، نظارت و توسعه امور عمومي
دیدگاه بسته شده است.