سند تسهیم درآمد محتوا بهزودی ابلاغ میشود. این سند سکوها را برای پرداختهای مالی به تولیدکنندگان محتوای بومی تقویت میکند. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از پایگاه اطلاعرسانی مرکز ملی فضای مجازی، معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی در آستانه ابلاغ سند «سیاستها و الزامات تعرفهگذاری ترافیک شبکه و تسهیم درآمد […]
سند تسهیم درآمد محتوا بهزودی ابلاغ میشود. این سند سکوها را برای پرداختهای مالی به تولیدکنندگان محتوای بومی تقویت میکند. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از پایگاه اطلاعرسانی مرکز ملی فضای مجازی، معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی در آستانه ابلاغ سند «سیاستها و الزامات تعرفهگذاری ترافیک شبکه و تسهیم درآمد محتوا» و ضرورت تشریح جزئیات آن، نشست هماندیشی با حضور فعالان بخشخصوصی و ذینفعان را برگزار کرد. در این نشست، محمدمهدی تجریشی؛ معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی، جزئیات سند «سیاستها و الزامات تعرفهگذاری ترافیک شبکه و تسهیم درآمد محتوا» را برای فعالان این حوزه تشریح کرده و درخصوص شیوهنامه اجرایی این سند به تبادلنظر و گفتگو با آنها پرداخت. همچنین حسن میثمی؛ مدیر کل دفتر توسعه فناوریهای نوین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نماینده ویژه آن وزارتخانه ضمن حضور در جلسه اظهار داشت که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تمام ظرفیت خود را به کار خواهد گرفت که این مصوبه به شکل مطلوبی اجرایی شود. گفتنی است؛ در نشست هماندیشی تبیین «سند سیاستها و الزامات تعرفهگذاری ترافیک شبکه و تسهیم درآمد محتوا» مدیران سکوهای محتوایی در بخشخصوصی از جمله هلدینگ صبا ایده (فیلیمو، آپارات)، تلوبیون، نماشا، گپ فیلم، فیلم نت، روبیکا، هلدینگ فراکاو (ورزش سه، آنتن)، نماوا، لنز، هاشور، مایکت، شاد، دیجیتون، ایتا، بله، سروش پلاس، اپرا و… حضور داشتند.
دیدگاه بسته شده است.