کارگاه آموزشی مدیریت صادرات

مرکز آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌کند کارگاه آموزشی مدیریت صادرات  مرکز آموزش اتاق تهران، یک کارگاه آموزشی با موضوع مدیریت صادرات برگزار می‌کند. به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی تهران مرکز آموزش اتاق تهران در آغاز سال ۱۳۹۶، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی خود را به منظور توانمندسازی فعالان کسب‌وکار […]

مرکز آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌کند

کارگاه آموزشی مدیریت صادرات

 مرکز آموزش اتاق تهران، یک کارگاه آموزشی با موضوع مدیریت صادرات برگزار می‌کند.

به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی تهران مرکز آموزش اتاق تهران در آغاز سال ۱۳۹۶، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی خود را به منظور توانمندسازی فعالان کسب‌وکار و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی تداوم بخشیده و البته برنامه‌های آموزشی جدیدی را برای سال جدید تدارک دیده است.

دوره آموزشی مدیریت صادرات نیز قرار است به منظور ارتقای سطح آگاهی مدیران بنگاه‌های اقتصادی در زمینه آشنایی با بازارهای بین‌المللی و مراحل صادرات کالا در نهم و دهم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شود. کارگاه آموزشی مدیریت صادرات، پیش از این و در اسفند ماه سال گذشته نیز برگزار شده و به دلیل استقبال اعضای اتاق، بار دیگر برگزار خواهد شد. این کارگاه آموزشی طی ۸ ساعت و در روزهای شنبه نهم و یکشنبه دهم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ برگزار می‌شود.

مدرس این دوره، امیرمهدی‌دبیری است که در این کارگاه ۸ ساعته سرفصل‌هایی چون استراتژی صادرات، تدوین و ساخت برنامه صادرات، تحقیق و بررسی بازارهای بین‌المللی و دستورالعمل‌های بازاریابی صادرات را برای حاضران تبیین و تشریح می‌کند و از نظرات شرکت‌کنندگان نیز در کلاس استفاده می‌کند.

 

اعضای اتاق تهران و فعالان اقتصادی علاقه‌مند، برای ثبت‌نام در این کارگاه می‌توانند فرم پیوست را دریافت و تکمیل کنند و به همراه سایر مدارک مورد نیاز به شماره نمابر ۸۸۱۰۷۷۶۲ یا آدرس پست الکترونیک edu@tccim.ir ارسال کنند. متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیش‌تر با شماره‌های ۸۸۱۰۷۷۳۲ و ۸۸۱۰۷۷۲۳ تماس بگیرند.