۴۳۷۰ مناقصه – شرکت نگین افق نیایش – تأمین، حمل، نصب، راه‌اندازی و آموزش سیستم چیلر

آگهی عمومی ارزیابی شرکت‌های توانمند                         شرکت نگین افق نیایش در نظر دارد عملیات تأمین، حمل، نصب، راه‌اندازی و آموزش سیستم چیلر مجتمع اداری- تجاری خود را به شرکت‌های متخصص و واجد شرایط محول نماید. از این‌رو، از کلیه شرکت‌های حقوقی واجد صلاحیت و فعال در حوزه طراحی، تأمین و اجرای سیستم‌های تهویه مطبوع (صنعتی و […]

آگهی عمومی ارزیابی شرکت‌های توانمند                       

 شرکت نگین افق نیایش در نظر دارد عملیات تأمین، حمل، نصب، راه‌اندازی و آموزش سیستم چیلر مجتمع اداری- تجاری خود را به شرکت‌های متخصص و واجد شرایط محول نماید. از این‌رو، از کلیه شرکت‌های حقوقی واجد صلاحیت و فعال در حوزه طراحی، تأمین و اجرای سیستم‌های تهویه مطبوع (صنعتی و ساختمانی) که دارای سابقه و صلاحیت فنی- مالی در این زمینه هستند، دعوت می‌شود مدارک و مستندات خود را مطابق شریط ذیل، جهت بررسی و ثبت در بانک اطلاعاتی این شرکت، ارائه نمایند.

موضوع:

تامین، بارگیری، حمل و نظارت بر نصب و همچنین راه اندازی و آموزش بهره برداری دوازده دستگاه چیلر تراکمی هوا خنک با کمپرسور اسکرو به ظرفیت واقعی مقداری (تا حداکثر ۱۵%) بیش از ۳۵۰ تن تبرید واقعی در شرایط طراحی پروژه (دمای خشک محیط: ۱۰۴ /  ارتفاع از سطح دریا ۱۱۹۰m) مطابق مشخصات فنی مورد نظر کارفرما برای پروژه مجتمع  اداری و تجاری نگین افق نیایش.

شرایط عمومی:

– داشتن پروانه فعالیت معتبر از وزارت صنعت، معدن و تجارت

– حداقل ۵ سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم‌های تهویه مطبوع.

– ارائه حداقل ۵ نمونه پروژه مشابه انجام شده در ۵ سال اخیر.

–  توانایی ارائه ضمانت‌نامه بانکی معتبر.

– توانایی انجام بخشی از کار بصورت تهاتری ( حدود ۴۰%).

مدارک مورد نیاز:

– تصویر برابر اصل اساسنامه شرکت و تصویر آخرین روزنامه رسمی در خصوص صاحبان امضاء مجاز و آخرین آدرس.

– تصویر گواهینامه تایید صلاحیت.

– تصویر پروانه فعالیت معتبر از وزارت صنعت، معدن و تجارت.

–  فهرست پروژه‌های انجام شده به همراه تاییدیه کارفرما.

–  ترازنامه حسابرسی شده ۲ سال اخیر.

– گواهی عدم بدهی از سازمان تامین اجتماعی و اداره مالیات.

– مشخصات و رزومه شرکت و هر نوع مستندات مرتبط با موضوع ارزیابی.

محل و زمان دریافت اسناد فراخوان ارزیابی:

اسناد فراخوان ارزیابی در تاریخ­های ۲۵/۰۳/۱۴۰۴ الی ۲۶/۰۳/۱۴۰۴ به مدت دو روز از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۵:۰۰ به نماینده شرکت کنندگان (با معرفی‌نامه معتبر  همراه با مهر و امضاء) تحویل می‌گردد.

–  جهت دریافت اسناد ارزیابی ارائه معرفی نامه الزامی می‌باشد.

–  کلیه پیشنهاددهندگان می‌بایست مدارک و مستندات مورد نیاز جهت ارزیابی کیفی را مطابق شاخص های ارزیابی به ترتیب تکمیل نموده و کلیه صفحات را پس از امضاء اصل نفرات مجاز و مهر شرکت، ارسال نمایند.

–  محل دریافت مدارک: تهران، بزرگراه آیت ا… هاشمی رفسنجانی (نیایش)، نرسیده به خیابان ولیعصر، پلاک ۵۵، پروژه نگین افق نیایش

–  دریافت اسناد ارزیابی و تحویل مدارک هیچ گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد. پس از ارزیابی کیفی از شرکت‌های واجد صلاحیت جهت نهایی نمودن مستندات، دعوت به عمل خواهد آمد.

توضیحات تکمیلی:

–  مدارک باید در پاکت مهر و موم شده به همراه فهرست کلی تحویل گردد.

–  شرکت‌های ارزیابی شده مورد تائید در مرحله بعدی به مناقصه دعوت خواهند شد.

–  شرکت نگین افق نیایش در رد یا قبول درخواست‌ها مختار است.

– نکته: اشخاص حقوقی که قصد دارند به صورت مشارکتی مدنی در این ارزیابی شرکت نمایند، می‌بایست مدارک مربوط به مشارکت را ارائه نموده و صاحبان امضاء کلیه اعضای مشارکت باید نسبت به مهر و امضا کلیه اسناد ارسالی اقدام نمایند.

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر: با شماره تلفن ۸۸۱۹۶۲۵۶-۰۲۱ داخلی ۷۲۸ تماس حاصل فرمائید.