فعالیت مستمر ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای برای جابه‌جایی مسافران

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، گفت: با افزایش تقاضای جابه‌جایی مسافران از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی بین‌شهری جاده‌ای در روزهای اخیر و پیش‌رو، همه ظرفیت این ناوگان برای خدمت‌رسانی کامل به هموطنان پای کار آمده و فعال است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، رضا اکبری؛ با اشاره به […]

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، گفت: با افزایش تقاضای جابه‌جایی مسافران از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی بین‌شهری جاده‌ای در روزهای اخیر و پیش‌رو، همه ظرفیت این ناوگان برای خدمت‌رسانی کامل به هموطنان پای کار آمده و فعال است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، رضا اکبری؛ با اشاره به افزایش تقاضای استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافر جاده‌ای در روزهای جاری و پیش‌رو، اظهار کرد: نظارت مستمر بر روند خدمات‌رسانی به مسافران در پایانه‌های عمومی مسافربری استان‌های کشور در حال انجام است. وی افزود: با توجه به افزایش مراجعه زائران در مسیرهای بازگشت از مشهد مقدس و پایانه شهید سلیمانی (مرز مهران) به سمت مبادی اولیه سفر، با هماهنگی تشکل‌های صنفی و شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری استان‌ها، نسبت به تأمین و اعزام ناوگان مورد نیاز به این مناطق و تسهیل در روند بازگشت زائران اقدام می‌شود. معاون وزیر راه‌وشهرسازی، خاطرنشان کرد: بر این اساس، اعزام ناوگان حمل‌ونقل مسافری استان‌های همجوار و معین از استان‌های کرمانشاه، لرستان، همدان و کردستان به پایانه شهید حاج قاسم سلیمانی (مرز مهران) و همچنین ناوگان استان‌های خراسان شمالی، خراسان‌جنوبی، مازندران، سمنان و گلستان برای جابه‌جایی زائران از مشهد مقدس در اولویت قرار دارد. اکبری؛ تأکید کرد: همچنین ناوگان مسافری استان‌های تهران، البرز و قم که در روزهای گذشته بیش‌ترین میزان اعزام زائر به مناطق یاد شده را داشته‌اند، نسبت به انتقال مسافران در مسیرهای بازگشت به سمت مبادی سفر اقدام می‌کنند. وی با تأکید بر نظارت کامل و مؤثر ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌های کشور بر نرخ بلیت‌های عرضه شده، افزود: با ارائه حداکثری ظرفیت در قالب پیش‌فروش و روز فروش بلیت، برنامه‌ریزی برای جابه‌جایی مسافران بدون هیچ‌گونه خللی در حال انجام است. رئیس سازمان ادامه داد: مسافران می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از راه‌های ارتباطی مختلفی همچون تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱، نشانی اینترنتی www.141.ir، سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ و یا دفاتر نمایندگی سازمان مستقر در پایانه‌های مسافری طرح و پیگیری کنند.