مدیرعامل شرکت گاز مازندران:پیمانکاران به استانداردهای شرکت گاز ملزم باشند

  محمداسماعیل ابراهیم‌زاده با اشاره به این‌که پیمانکاران باید به استانداردهای شرکت گاز ملزم باشند، گفت: پیمانکاران دستورالعمل‌ها و ایمنی پروژه را در دستور کار قرار دهند. به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران، مدیرعامل شرکت گاز مازندران در جمع پیمانکاران شرکت گاز استان، هدف از برگزاری این جلسه را افزایش […]

 

محمداسماعیل ابراهیم‌زاده با اشاره به این‌که پیمانکاران باید به استانداردهای شرکت گاز ملزم باشند، گفت: پیمانکاران دستورالعمل‌ها و ایمنی پروژه را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران، مدیرعامل شرکت گاز مازندران در جمع پیمانکاران شرکت گاز استان، هدف از برگزاری این جلسه را افزایش تعامل و آگاهی از مشکلات پیمانکاران عنوان و اظهار کرد: این‌گونه نشست‌‌ها می‌تواند برای بهبود وضعیت کاری مؤثر شود.

وی با اشاره به این‌که پیمانکاران، بازوان اجرایی شرکت محسوب می‌شوند، افزود: مدیریت شرکت به رابطه برد، برد و تعامل بیش‌تر با پیمانکاران معتقد است و به‌طور حتم زمانی ارتباط دوسویه نتیجه‌بخش و مؤثر است که انتظارات به‌خوبی برآورده شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به ویژگی لازم برای پیمانکاران شرکت گاز، تصریح‌کرد: پیمانکاران باید به استانداردهای شرکت ملزم شوند و دستورالعمل‌ها و ایمنی پروژه را در دستور کار قرار دهند.

این مسؤول از مهم‌ترین مباحث اصولی به منظور تحقق اهداف و رسالت سازمان را ایجاد امنیت، اعتماد و توانمندسازی برشمرد و ادامه‌داد: اعتماد به معنای رفتار قابل پیش‌بینی از سوی پیمانکار و کارفرما است که به متعادل شدن قیمت‌ها می‌انجامد.

ابراهیم‌زاده با اشاره به این‌که سال گذشته با وجود کمبود مالی در کشور ۱۵۴ میلیارد تومان بودجه عمرانی در استان هزینه شد، تصریح‌کرد: شرکت گاز استان به‌عنوان آخرین حلقه زنجیره تأمین گاز طبیعی تلاش دارد در همه بخش‌ها تأمین گاز را به بهترین شکل، متناسب با امکانات در شهر‌ها و روستا‌ها به مردم ارایه کند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران پوشش گسترده گازرسانی در شهر‌ها و روستاهای استان را چشم‌انداز شرکت گاز استان دانست و افزود: باید نیاز‌ها و انتظارات را شناسایی و محیط مطلوبی را برای همکاری متقابل انجام داد.

 

ابراهیم‌زاده با تأکید بر جلوگیری از طولانی شدن زمان اجرای پروژه‌ها، قراردادها، همچنین ارتباط تعامل شفاف و مناسب با شرکت، گفت: فرهنگ کار باید در جامعه نهادینه شود.