۴۳۸۳ مناقصه – شركت پایاب انرژی آریز – نصب، تست و راه‌اندازی و اورهال

فراخوان آگهی تجدید مناقصه تامين مالی، تهیه، حمل، نصب، تست و راه‌اندازی و اورهال بخشی از تجهیزات الکترومکانیکال، سیستم کنترل و ابزاردقیق مورد نیاز برای ارتقا کیفی پساب تصفیه‌خانه فاضلاب SBR  شهر یزد   شركت پایاب انرژی آریز در نظر دارد اجرای عمليات «تأمين مالی، تهیه، حمل، نصب، تست و راه‌اندازی و اورهال بخشی از […]

فراخوان

آگهی تجدید مناقصه

تامين مالی، تهیه، حمل، نصب، تست و راه‌اندازی و اورهال بخشی از تجهیزات الکترومکانیکال، سیستم کنترل و ابزاردقیق مورد نیاز برای ارتقا کیفی پساب تصفیه‌خانه فاضلاب SBR  شهر یزد

 

شركت پایاب انرژی آریز در نظر دارد اجرای عمليات «تأمين مالی، تهیه، حمل، نصب، تست و راه‌اندازی و اورهال بخشی از تجهیزات الکترومکانیکال، سیستم کنترل و ابزاردقیق مورد نیاز برای ارتقا کیفی پساب تصفیه‌خانه فاضلاب SBR  شهر یزد» را در «مناقصه عمومی»، به شرح کار زير و برآورد اوليه حدود چهارصد و پنجاه ميليارد ريال ريال در مدت ۴ (چهار) ماه به مناقصه‌گر واجد شرايط واگذار نماید.

شرح مختصرکار: «تأمين مالی همراه با تجهيز و برچيدن کارگاه، تهیه، حمل، نصب، تست و راه‌اندازی و اورهال بخشی از تجهیزات الکترومکانیکال، سیستم کنترل و ابزاردقیق مورد نیاز برای ارتقا کیفی پساب تصفیه‌خانه فاضلاب SBR شهر یزد شامل و نه محدود به؛ انجام عمليات اورهال ۴ مجموعه راکتور SBR شامل تخلیه فاضلاب و مواد زائد ته‌نشین شده به ابعاد هر تانک برابر با ۷*۲۴*۴۰ متر و تعویض ۵۰۰ عدد از دیفیوزرهای موجود هر تانک به همراه تأمین و نصب بست‌ها، لوله‌کشی‌های مورد نیاز و تعویض میکسرهای مستغرق در صورت نیاز، نصب و راه اندازی ۳ دستگاه بلوئر و اورهال تیکنر GBT به طور کامل با کلیه تجهیزات و متعلقات به همراه ۱ بلت اضافه رزرو و اورهال بلت فیلترپرس به طور کامل با کلیه تجهیزات متعلقات به همراه ۲ بلت اضافه رزرو و همچنین ساخت یک دستگاه تابلوی PLC و تابلوی IO Remote و ارتباط با تابلوهای PLC  موجود به همراه برنامه‌نویسی و ایجاد سیستم مانیتوزینگ و ارتباط با سیستم مانیتوریگ موجود، مطابق با مشخصات، مدارك فني، برنامه‌ها و روش­هاي درج شده در اسناد.»

* حضور مناقصه‌گران به صورت مشارکت نیز قابل قبول است.

– محل، زمان، مدت دریافت اسناد تحویل و گشایش پیشنهادها:

اسناد مناقصه به دو صورت فيزيکي با مراجعه به دبیرخانه مناقصه‌گزار و یا همچنین ايميل از مورخ ۰۹/۰۴/۱۴۰۴ تا مورخ ۱۷/۰۴/۱۴۰۴ در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

– نحوه و مهلت تحویل اسناد به کارفرما:

اسناد به صورت فیزیکی به همراه لوح فشرده حاوی فایل اسکن مدارک باید تحویل کارفرما شود.

آخرين مهلت تسليم اسناد: ساعت ۱۴:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۳۱/۰۴/۱۴۰۴ مي­باشد.

محل تحویل اسناد دبیرخانه مناقصه­گزار می­باشد.

– گشایش پیشنهادها: تاریخ گشایش پاکات مناقصه ساعت ۱۰:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۱/۰۵/۱۴۰۴ و یا طبق تاریخ اعلامی کارفرما خواهد بود.

نشانی مناقصه­گزار: يزد، بلوار دانشگاه، خيابان ميرداماد، کوچه ۴، پلاک ۱۳، کد پستی: ۸۹۱۶۸۶۸۶۶۴   

تلفن: ۳۸۳۴۵۰۱۴-۰۳۵  –  فکس: ۳۸۳۴۵۰۱۴-۰۳۵  –  شماره موبایل:۰۹۱۰۸۱۱۳۹۸۳

 

شركت پایاب انرژی