فراخوان آگهی تجدید مناقصه تامين مالی، تهیه، حمل، نصب، تست و راهاندازی و اورهال بخشی از تجهیزات الکترومکانیکال، سیستم کنترل و ابزاردقیق مورد نیاز برای ارتقا کیفی پساب تصفیهخانه فاضلاب SBR شهر یزد شركت پایاب انرژی آریز در نظر دارد اجرای عمليات «تأمين مالی، تهیه، حمل، نصب، تست و راهاندازی و اورهال بخشی از […]
فراخوان
آگهی تجدید مناقصه
تامين مالی، تهیه، حمل، نصب، تست و راهاندازی و اورهال بخشی از تجهیزات الکترومکانیکال، سیستم کنترل و ابزاردقیق مورد نیاز برای ارتقا کیفی پساب تصفیهخانه فاضلاب SBR شهر یزد
شركت پایاب انرژی آریز در نظر دارد اجرای عمليات «تأمين مالی، تهیه، حمل، نصب، تست و راهاندازی و اورهال بخشی از تجهیزات الکترومکانیکال، سیستم کنترل و ابزاردقیق مورد نیاز برای ارتقا کیفی پساب تصفیهخانه فاضلاب SBR شهر یزد» را در «مناقصه عمومی»، به شرح کار زير و برآورد اوليه حدود چهارصد و پنجاه ميليارد ريال ريال در مدت ۴ (چهار) ماه به مناقصهگر واجد شرايط واگذار نماید.
شرح مختصرکار: «تأمين مالی همراه با تجهيز و برچيدن کارگاه، تهیه، حمل، نصب، تست و راهاندازی و اورهال بخشی از تجهیزات الکترومکانیکال، سیستم کنترل و ابزاردقیق مورد نیاز برای ارتقا کیفی پساب تصفیهخانه فاضلاب SBR شهر یزد شامل و نه محدود به؛ انجام عمليات اورهال ۴ مجموعه راکتور SBR شامل تخلیه فاضلاب و مواد زائد تهنشین شده به ابعاد هر تانک برابر با ۷*۲۴*۴۰ متر و تعویض ۵۰۰ عدد از دیفیوزرهای موجود هر تانک به همراه تأمین و نصب بستها، لولهکشیهای مورد نیاز و تعویض میکسرهای مستغرق در صورت نیاز، نصب و راه اندازی ۳ دستگاه بلوئر و اورهال تیکنر GBT به طور کامل با کلیه تجهیزات و متعلقات به همراه ۱ بلت اضافه رزرو و اورهال بلت فیلترپرس به طور کامل با کلیه تجهیزات متعلقات به همراه ۲ بلت اضافه رزرو و همچنین ساخت یک دستگاه تابلوی PLC و تابلوی IO Remote و ارتباط با تابلوهای PLC موجود به همراه برنامهنویسی و ایجاد سیستم مانیتوزینگ و ارتباط با سیستم مانیتوریگ موجود، مطابق با مشخصات، مدارك فني، برنامهها و روشهاي درج شده در اسناد.»
* حضور مناقصهگران به صورت مشارکت نیز قابل قبول است.
– محل، زمان، مدت دریافت اسناد تحویل و گشایش پیشنهادها:
اسناد مناقصه به دو صورت فيزيکي با مراجعه به دبیرخانه مناقصهگزار و یا همچنین ايميل از مورخ ۰۹/۰۴/۱۴۰۴ تا مورخ ۱۷/۰۴/۱۴۰۴ در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
– نحوه و مهلت تحویل اسناد به کارفرما:
اسناد به صورت فیزیکی به همراه لوح فشرده حاوی فایل اسکن مدارک باید تحویل کارفرما شود.
آخرين مهلت تسليم اسناد: ساعت ۱۴:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۳۱/۰۴/۱۴۰۴ ميباشد.
محل تحویل اسناد دبیرخانه مناقصهگزار میباشد.
– گشایش پیشنهادها: تاریخ گشایش پاکات مناقصه ساعت ۱۰:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۱/۰۵/۱۴۰۴ و یا طبق تاریخ اعلامی کارفرما خواهد بود.
نشانی مناقصهگزار: يزد، بلوار دانشگاه، خيابان ميرداماد، کوچه ۴، پلاک ۱۳، کد پستی: ۸۹۱۶۸۶۸۶۶۴
تلفن: ۳۸۳۴۵۰۱۴-۰۳۵ – فکس: ۳۸۳۴۵۰۱۴-۰۳۵ – شماره موبایل:۰۹۱۰۸۱۱۳۹۸۳
شركت پایاب انرژی
عملیات سمپاشی جهت مبارزه با حشرات موذی در اراضی ۴۵۰ هکتاری تحت اختیار در محدوده شهرستان یزد آگهی فراخوان آگهی مناقصه ۱- موضوع آگهی: عملیات سمپاشی جهت مبارزه با حشرات موذی در اراضی ۴۵۰ هکتاری تحت اختیار در محدوده شهرستان یزد ۱-۱- دستگاه مناقصه گزار : پایاب انرژی آریز ۱-۲- بودجه اولیه: درآمد های […]
عملیات بهره برداری، نگهداری و حفاظت از ۱۳۸ هکتار فضای سبز در اختیار در محدوده شهرستان یزد آگهی فراخوان آگهی مناقصه ۱- موضوع آگهی: عملیات بهره برداری، نگهداری و حفاظت از ۱۳۸ هکتار فضای سبز در اختیار در محدوده شهرستان یزد ۱-۱- دستگاه مناقصه گزار : پایاب انرژی آریز ۱-۲- بودجه اولیه: درآمد های […]
آگهی مناقصه ۱- موضوع آگهی: عملیات سمپاشی جهت مبارزه با حشرات موذی در اراضی ۴۵۰ هکتاری تحت اختیار در محدوده شهرستان یزد ۱-۱- دستگاه مناقصه گزار : پایاب انرژی آریز ۱-۲- بودجه اولیه: درآمد های داخلی شرکت پایاب انرژی آریز ( بودجه غیر عمرانی ) نوع مناقصه: عمومی – یک مرحله ای با ارزیابی کیفی […]
دیدگاه بسته شده است.