فیلمبرداری «سرزمین کهن» تا دو هفته دیگر به پایان می‌رسد

فیلمبرداری «سرزمین کهن» تا دو هفته دیگر به پایان می‌رسد سریال «سرزمین کهن» که فیلمبرداری آن تا دو هفته دیگر به پایان می‌رسد هنوز مشخص نیست که چه زمانی روی آنتن تلویزیون خواهد رفت. کمال تبریزی در گفت‌و‌گو با مهر درباره پایان تولید سریال «سرزمین کهن» که برای شبکه۳ ساخته می‌شود، اظهار کرد: تولید و […]

فیلمبرداری «سرزمین کهن» تا دو هفته دیگر به پایان می‌رسد

سریال «سرزمین کهن» که فیلمبرداری آن تا دو هفته دیگر به پایان می‌رسد هنوز مشخص نیست که چه زمانی روی آنتن تلویزیون خواهد رفت.

کمال تبریزی در گفت‌و‌گو با مهر درباره پایان تولید سریال «سرزمین کهن» که برای شبکه۳ ساخته می‌شود، اظهار کرد: تولید و ضبط این سریال تا دو هفته دیگر پایان می‌یابد.

وی درباره پخش این سریال عنوان کرد: احتمالاً‌ پخش این سریال به پاییز بیفتد ولی باز هم زمان اصلی هنوز مشخص نیست و باید از مسؤولان بپرسید.

تبریزی درباره صحنه‌هایی که این روز‌ها در حال تصویربرداری آن است، تصریح کرد: این روز‌ها ادامه سکانس‌های مرتبط با انقلاب را در دانشگاه تهران ضبط می‌کنیم که تا دو هفته آینده نیز ادامه می‌یابد.

وی در پایان درباره این‌که بعد از اتمام سریال «سرزمین کهن» سراغ سینمایی «مارمولک۲» می‌رود یا آثار دیگر اظهار کرد: «مارمولک۲» و چند کار دیگر فعلاً در حد طرح هستند و بعد از «سرزمین کهن» می‌خواهم کمی استراحت کنم و بعد سراغ این طرح‌ها می‌روم.

فاز اول این سریال در دهه ۳۰ است، فاز دوم در دهه ۴۰ و فاز سوم در دهه ۵۰ می‌گذرد و این تغییر زمان که از فاز یک تا فاز سه حدود ۲۰ سال بود باعث شد بعضی از شخصیت‌های سریال در فاز سوم تغییر کنند. از جمله این بازیگران می‌توان به آرش‌مجیدی، پریوش‌نظریه، سعیدراد و… اشاره کرد.

 

نویسندگی این مجموعه را علیرضا طالب‌زاده بر عهده دارد و از جمله بازیگران این مجموعه پر شخصیت می‌توان به نیکی‌کریمی، محمدرضافروتن، حسن‌پورشیرازی، فرشته صدرعرفایی، جعفر دهقان، امیرآقایی، شبنم قلی‌خانی، الهام حمیدی، ثریا قاسمی، علی شادمان، پژمان بازغی، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، پرویز پورحسینی، حسین محجوب، بیتا فرهی، هومن سیدی، مهرداد ضیایی، لیلا زارع، آشا محرابی، محسن تنابنده، جواد عزتی، رسول نقوی، شیوا بلوچی، متین حیدرنیا، امین رحیمی، درشن سینک، بهرام کمیجانی، فریبرز گرم‌رودی و… اشاره کرد.