۳۷ طرح عمرانی در اندیمشک کلنگ‌زنی شد

۳۷ طرح عمرانی در اندیمشک کلنگ‌زنی شد با حضور مسؤولان کشوری و استانی ۳۷ طرح عمرانی برکت در مناطق مختلف شهرستان اندیمشک کلنگ‌زنی شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بنیاد برکت، عملیات اجرایی ۳۷ طرح عمرانی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، شامل ۲۰ مدرسه، ۱۰ مسجد، ۵ خانه […]

۳۷ طرح عمرانی در اندیمشک کلنگ‌زنی شد

با حضور مسؤولان کشوری و استانی ۳۷ طرح عمرانی برکت در مناطق مختلف شهرستان اندیمشک کلنگ‌زنی شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بنیاد برکت، عملیات اجرایی ۳۷ طرح عمرانی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، شامل ۲۰ مدرسه، ۱۰ مسجد، ۵ خانه عالم و دو طرح بهداشتی، با حضور مدیرعامل بنیاد برکت، استاندار خوزستان، نماینده‌ مردم اندیمشک و رییس کمیسیون انرژی مجلس، فرماندار اندیمشک و جمعی از مسؤولان محلی و استانی آغاز شد. این پروژه‌ها براساس تفاهمنامه‌ پاییز ۹۵ رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با استاندار خوزستان اجرایی شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت در آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها در شهر آزادی از توابع شهرستان اندیمشک، گفت: بنیاد برکت توسعه و رفع محرومیت کشور را در حوزه‌های مختلف مورد توجه قرارداده است و کلنگ‌زنی امروز طرح‌های عمرانی اندیمشک بیانگر تحقق اهداف این بنیاد در استان و شهرستان است.

عارف نوروزی افزود: علاوه بر ۳۷ طرحی که عملیات اجرایی آنها با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان امروز در اندیمشک آغاز شده است، یک هزار میلیارد ریال نیز با اتکا بر ظرفیت‌های منطقه‌ای و محلی و با هدف اشتغال جوانان و معیشت پایدار آنها برای توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی در این شهرستان با کمک سایر دستگاه‌ها و نیز بخش خصوصی در اندیمشک هزینه می‌شود و به زودی شاهد توسعه‌ی اقتصادی این شهرستان خواهیم بود.

وی بیان کرد: امروز توسعه‌ اقتصادی یک ضرورت مهم برای توسعه‌ کشور است و مقام‌معظم‌رهبری به تحقق آن نگاه ویژه دارد و به همین جهت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بخش‌های مختلف کشور، ایجاد یک میلیون شغل جدید در کشور را برای چهار سال آینده هدف‌گذاری کرده است.

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در بخش‌های مختلف زیربنایی و اقتصادی با رویکرد توسعه تولید و اشتغال در برنامه‌ها و اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای استان خوزستان در نظر گرفته شده است.

عارف نوروزی همچنین با اشاره به فعالیت‌های گسترده‌ی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در راستای توسعه‌ تولید و اشتغال در سراسر کشور، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با برنامه‌ریزی انجام شده تلاش می‌کند به کمک دولت بیاید و طی ۴ سال آینده یک میلیون شغل در سراسر کشور ایجاد کند.

 

استاندار خوزستان هم در این مراسم با اشاره به اقدامات بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سراسر کشور، گفت: امروز بنیاد برکت براساس رهنمود مقام معظم رهبری با اجرای طرح‌های گسترده‌ عمرانی پشتیبان توسعه و رفع محرومیت کشور در حوزه‌های مختلف است.