افزایش رضایتمندی سهامداران با بهرهگیری از سامانه «دارا» مدیرعامل شرکت سپردهگذاری مرکزی، سامانه «دارا» سهامداران را از سردرگمی در زمینه اطلاع از وضعیت سبد سهام خود، وضعیت افزایش سرمایه و پرداخت سود نجات میدهد. به گزارش مناقصهمزایده از سمات، محمدرضامحسنی مدیرعامل شرکت سپردهگذاری مرکزی، سامانه «دارا» سهامداران را از سردرگمی در زمینه اطلاع از […]
افزایش رضایتمندی سهامداران با بهرهگیری از سامانه «دارا»
مدیرعامل شرکت سپردهگذاری مرکزی، سامانه «دارا» سهامداران را از سردرگمی در زمینه اطلاع از وضعیت سبد سهام خود، وضعیت افزایش سرمایه و پرداخت سود نجات میدهد. به گزارش مناقصهمزایده از سمات، محمدرضامحسنی مدیرعامل شرکت سپردهگذاری مرکزی، سامانه «دارا» سهامداران را از سردرگمی در زمینه اطلاع از وضعیت سبد سهام خود، وضعیت افزایش سرمایه و پرداخت سود نجات میدهد. وی افزود: راهاندازی درگاه الکترونیکی سهامداران، گام نخست در افزایش ارایه خدمات به سهامداران است بهطوری که هرچقدر خدمات در بستر پس از معاملات افزایش یابد، رضایتمندی سهامداران از بازار سرمایه ارتقا خواهد یافت.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.