پیکر نقی سیف جمالی تشییع شد

پیکر نقی سیف جمالی تشییع شد مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد نقی سیف جمالی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون با حضور تعداد زیادی از هنرمندان و علاقه‌مندان در تالار وحدت تهران برگزار شد. به گزارش ایلنا، اصغرهمت، مدیرعامل خانه تئاتر که اجرای مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد نقی‌سیف‌جمالی را بر عهده داشت، ضمن ابراز تأسف از […]

پیکر نقی سیف جمالی تشییع شد

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد نقی سیف جمالی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون با حضور تعداد زیادی از هنرمندان و علاقه‌مندان در تالار وحدت تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، اصغرهمت، مدیرعامل خانه تئاتر که اجرای مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد نقی‌سیف‌جمالی را بر عهده داشت، ضمن ابراز تأسف از فقدان این هنرمند بیان کرد: ۵۹ سالگی برای یک هنرمند تازه اول جوانی است که باید از آنچه در گذشته خود دریافت کرده، بهره‌برداری کند و به نظر من نقی‌سیف‌جمالی از جمله افرادی بود که تازه به جنب‌وجوش افتاده بود.

پرویزپرستویی، بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما نیز در این مراسم اظهار کرد: افتخار من این بود که قبل از حضور در گروه تئاتر «کوچ» با نقی سیف جمالی دوست بودم. ما در این سال‌ها برنامه‌های زیادی را در کنار هم حضور داشتیم و ضایعه درگذشتش برای من هم بسیار غم‌انگیز است اما جالب اینجاست که هم اکنون در قطعه هنرمندان بهشت زهرا یک نفر منتظر نقی است. وقتی چند وقت پیش در بیمارستان با او ملاقات کردم و به او گفتم که مراقب خودش باشد او شکواییه‌ای کرد که برای من هم ناراحت‌کننده بود و بسیار جالب بود که وقتی پس از این شکواییه از طرف خانواده او دوباره به من زنگ زدند و پس از مطلع کردن از مرگش به من گفتند که قرار است در جوار محل دفن مرتضی مسجدجامعی (یکی از بازیگران فقید گروه تئاتر کوچ) آرام بگیرد. آنها می‌خواستند به دلیل قول و قراری که من با مرتضی داشتم از من اجازه بگیرند که این اتفاق بیفتد و من گفتم حتماً این کار را انجام دهند.

 

مانی حقیقی، پیمان شریعتی، شهرام کرمی، کریم اکبری‌مبارکه، بهنام تشکر، علی بی‌غم، شیوا ابراهیمی، منوچهر علیپور، علی صالحی، محمد ساربان، سعید داخ، بهناز نازی، شکرخدا گودرزی، امیرکاوه آهنین‌جان، قطب‌الدین صادقی، مائده طهماسبی، فرهاد اصلانی، مسعود رحیم‌پور، بهروز پورگرجی، محمود جعفری، حمیدرضا افشار، مهدی آگاهی، خسرو حمیدی، فهیمه رحیمیان، اتابک نادری، میکائیل شهرستانی، امیر دژاکام از جمله هنرمندانی بودند که در مراسم تشییع پیکر زنده یاد نقی سیف جمالی حضور داشتند.