انتخابات، امنیت ملی را تأمین می‌کند

رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از کارگران انتخابات، امنیت ملی را تأمین می‌کند در آستانه‌ روز کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، با حضور در حسینیه‌ امام‌خمینی(ره) با آیت‌ا…‌خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، آیت‌ا…خامنه‌ای رهبرمعظم‌انقلاب اسلامی در آستانه روز […]

رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از کارگران

انتخابات، امنیت ملی را تأمین می‌کند

در آستانه‌ روز کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، با حضور در حسینیه‌ امام‌خمینی(ره) با آیت‌ا…‌خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، آیت‌ا…خامنه‌ای رهبرمعظم‌انقلاب اسلامی در آستانه روز کارگر در دیدار هزاران نفر از کارگران و کارآفرینان، کارگری را مایه افتخار خواندند و با تأکید بر تأمین «امنیت شغلی و معیشتِ» جامعه کارگری افزودند: حضور کارگران و همه قشرهای ملت در صحنه همواره سایه جنگ و تعرض دشمنان را از سر ملت ایران کم کرده و در انتخابات پیش رو نیز هر کس، «کشور، نظام و امنیت» را دوست دارد در انتخابات شرکت کند زیرا این حضور تعیین‌کننده، شر دشمن را از سر کشور کم خواهد کرد.

رهبر انقلاب اسلامی با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت اباعبدا…الحسین(ع)، محبت و معرفت و اظهار ارادت به آن حضرت را مایه افتخار ملت دانستند.

حضرت آیت‌ا…خامنه‌ای، کارگر را «ستون فقرات اقتصاد و تولید» خواندند و افزودند: برای داشتن اقتصاد «پیشرفته و مستقل» و رونق اقتصادی باید به قشر کارگر اهمیت فراوان داد و اگر بخواهیم جامعه کارگری از امتیازات و حقوق شایسته برخوردار باشد، باید بر روی «تولید ملی» تکیه و تأکید کنیم.

رهبر انقلاب اسلامی، دلگرم شدن کارگران در جامعه را موجب سامان‌یافتن وضع اقتصادی دانستند و گفتند: مشکل اقتصاد کشور بدون راه‌حل نیست و گره‌ای نیست که بازنشدنی باشد و یکی از الزامات مهم در این گره‌گشایی، ملاحظه و رعایت حقوق کارگران است.

ایشان خاطرنشان کردند: جامعه کارگری باید احساس تکریم و احترام و سربلندی کند و قدر کار او دانسته شود و در این صورت، خستگی و بی‌حوصلگی و بی‌اعتنایی به‌کار وجود نخواهد داشت.

حضرت آیت ا… خامنه‌ای با تأکید بر «ترویج فرهنگ کار و اهمیت کار» افزودند: نفس علاقه و اشتیاق به‌کار باید در جامعه ترویج پیدا کند و کار چنان ارزشمند شناخته شود که کارگر با افتخار بگوید کارگر هستم و در گفتن این موضوع، احساس حقارت نکند.

ایشان، «تأمین امنیت شغلی» و «تأمین معیشت کارگران» را دو وظیفه مهم مسؤولان خواندند و گفتند: دولت، کارفرما، کارگر و کارآفرین هر یک به سهم خود در سامان یافتن مشکلات جامعه کارگری در این زمینه مسؤول هستند و باید وظایف خود را دنبال کنند.

حضرت آیت‌ا…‌خامنه‌ای، هدف از بیان این مطالب و تأکید بر اقتصاد مقاومتی و نام‌گذاری سال‌ها را ایجاد یک گفتمان و خواست عمومی خواندند و افزودند: تبدیل شدن یک موضوع به خواست عمومی، موجب تحقق آن می‌شود و مسؤولان نیز در آن جهت حرکت خواهند کرد.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید فراوان بر مسأله اشتغال، این مسأله را در درجه اول اهمیت خواندند و افزودند: اگر مسأله اشتغال به شکل مناسبی حل شود، آسیبهای اجتماعی از جمله مواد مخدر، مشکلات جوانان و آفت‌های ناشی از بیکاری و بیکارگی هم کاهش محسوس خواهد یافت.

حضرت آیت‌ا…‌خامنه‌ای تأکید کردند: هر کس مسؤول اجرایی کشور شود و همه کسانی که در دولت آینده مسؤولیت بخش‌های اقتصادی را بر عهده می‌گیرند، باید از همان روز اول، همت و تلاش خود را به حل مشکل اشتغال معطوف کنند، چرا که در این موضوع مهم، حتی یک روز تأخیر جایز نیست.

ایشان، توجه به تولید ملی در همه‌ ابعاد صنعتی، کشاورزی، خدمات و دیگر عرصه‌ها را لازمه حل مشکل اشتغال برشمردند و خاطرنشان کردند: مسؤولان دولت بعدی باید در اولین فرصت با برنامه‌ریزی به این موضوع بپردازند.

 

رهبر انقلاب در ادامه سخنانشان با ابراز خرسندی از این‌که فضای انتخاباتی در کشور در حال گرم شدن است، افزودند: ملت عزیز بدانند حضور در انتخابات در موضوع امنیت ملی تعیین‌کننده است و اگر مردم پای صندوق‌های رأی بیایند، کشور در امنیت باقی خواهد ماند.