برگزاری مناقصه جاده مرگ بدون محدودیت اعتباری

نماینده مجلس خبر داد برگزاری مناقصه جاده مرگ بدون محدودیت اعتباری نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر اول رییس‌جمهور به خراسان جنوبی تخصیص نیافته است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید‌محمد‌باقرعبادی در نشست انتقاد نماینده مجلس از تخصیص ناقص اعتبارات سفر […]

نماینده مجلس خبر داد

برگزاری مناقصه جاده مرگ بدون محدودیت اعتباری

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر اول رییس‌جمهور به خراسان جنوبی تخصیص نیافته است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید‌محمد‌باقرعبادی در نشست انتقاد نماینده مجلس از تخصیص ناقص اعتبارات سفر رییس‌جمهور گفت: از ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی اختصاص یافته در سفر رییس‌جمهور در سال ۹۳ به خراسان جنوبی، تاکنون تنها ۷۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

وی افزود: برای دو طرح راه‌آهن و انتقال آب هم تاکنون اقدام عملیاتی و اجرایی نشده است.

وی با اشاره به افزایش دو برابری بودجه خراسان‌جنوبی گفت: باید مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیری کنند تا این مهم تخصص یابد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات و کمبودهای استان در خصوص فرودگاه بیرجند و محور بیرجند‌–‌قاین گفت‌: دولت قول اضافه شدن ۳ پرواز جدید را به خراسان‌جنوبی داده است و تمام جاده مرگ (‌محور بیرجند‌–‌قاین‌) هم به مناقصه گذاشته شده است و اعلام شده هیچ محدودیت اعتباری وجود ندارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی اشاره‌ای هم به مصوبات اخیر مجلس شورای اسلامی کرد و افزود: اختصاص ۳۰ درصد بودجه کشور برای صندوق توسعه، مکلف شدن دولت به راه‌اندازی سامانه حقوق و مزایا برای جلوگیری از فیش‌های نجومی و اختصاص ۳۰ درصد حداقل دستمزد شورای عالی کار به مستمری‌بگیران کمیته امداد و بهزیستی از جمله این مصوبات بود.

وی با بیان این‌که امسال نرخ رشد اقتصادی برای کشور ۸ درصد دیده شد که بدون فاینانس و سرمایه‌گذاری قابل اجرا نیست، گفت: ۳ درصد از درآمد نفت ‌و گاز به مناطق نفتخیز و مناطق کم‌تر توسعه یافته و۱۰ درصد منابع صندوق توسعه ملی برای اعطای تسهیلات به بخش کشاورزی اختصاص یافت.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: دستگاه‌های اجرایی موظف شدند برای ارتقاء سلامت سیستم اداری، تا سه سال دیگر تمام خدمات به مردم را الکترونیک ارایه کنند.