۴۴۱۱ مناقصه – شركت پایاب انرژی آریز – تأمين مالی، تهیه، حمل، نصب، تست و راه‌اندازی و اورهال

فراخوان آگهی تجدید مناقصه  شركت پایاب انرژی آریز در نظر دارد اجرای عمليات” تأمين مالی، تهیه، حمل، نصب، تست و راه‌اندازی و اورهال بخشی از تجهیزات الکترومکانیکال، سیستم کنترل و ابزاردقیق مورد نیاز برای ارتقا کیفی پساب تصفیه‌خانه فاضلاب SBR  شهر یزد “ را در “مناقصه عمومی“، به شرح کار زير و برآورد اوليه حدود […]

فراخوان

آگهی تجدید مناقصه

 شركت پایاب انرژی آریز در نظر دارد اجرای عمليات” تأمين مالی، تهیه، حمل، نصب، تست و راه‌اندازی و اورهال بخشی از تجهیزات الکترومکانیکال، سیستم کنترل و ابزاردقیق مورد نیاز برای ارتقا کیفی پساب تصفیه‌خانه فاضلاب SBR  شهر یزد را در “مناقصه عمومی“، به شرح کار زير و برآورد اوليه حدود چهارصد و سی و هفت میلیارد و پانصد و بیست و سه هزار ريال ريال در مدت ۳ (سه) ماه به مناقصه‌گر واجد شرايط واگذار نماید.

شرح مختصرکار:” تأمين مالی همراه با تجهيز و برچيدن کارگاه، تهیه، حمل، نصب، تست و راه‌اندازی و اورهال بخشی از تجهیزات الکترومکانیکال، سیستم کنترل و ابزاردقیق مورد نیاز برای ارتقا کیفی پساب تصفیه‌خانه فاضلاب SBR شهر یزد شامل و نه محدود به؛ انجام عمليات اورهال ۴ مجموعه راکتور SBR شامل تخلیه فاضلاب و مواد زائد ته‌نشین شده به ابعاد هر تانک برابر با ۷*۲۴*۴۰ متر و تعویض ۵۰۰ عدد از دیفیوزرهای موجود هر تانک به همراه تأمین و نصب بست‌ها، لوله‌کشی‌های مورد نیاز و تعویض میکسرهای مستغرق در صورت نیاز، نصب و راه اندازی ۳ دستگاه بلوئر و اورهال تیکنر GBT به طور کامل با کلیه تجهیزات و متعلقات به همراه ۱ بلت اضافه رزرو و اورهال بلت فیلترپرس به طور کامل با کلیه تجهیزات متعلقات به همراه ۲ بلت اضافه رزرو و همچنین ساخت یک دستگاه تابلوی PLC و تابلوی IO Remote و ارتباط با تابلوهای PLC  موجود به همراه برنامه‌نویسی و ایجاد سیستم مانیتوزینگ و ارتباط با سیستم مانیتوریگ موجود، مطابق با مشخصات، مدارك فني، برنامه‌ها و روش­هاي درج شده در اسناد.”

* حضور مناقصه‌گران به صورت مشارکت نیز قابل قبول است.

– محل، زمان، مدت دریافت اسناد تحویل و گشایش پیشنهادها:

اسناد مناقصه به دو صورت فيزيکي با مراجعه به دبیرخانه مناقصه‌گزار و یا همچنین ايميل از تاریخ ۱۵/۰۵ /۱۴۰۴ تا ۲۰/۰۵/۱۴۰۴ در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

– نحوه و مهلت تحویل اسناد به کارفرما:

اسناد به صورت فیزیکی به همراه لوح فشرده حاوی فایل اسکن مدارک باید تحویل کارفرما شود.

آخرين مهلت تسليم اسناد ساعت ۱۴ روز مورخ ۲۹/۰۵/۱۴۰۴ مي­باشد.

محل تحویل اسناد دبیرخانه مناقصه­گزار می­باشد.

– بازگشایی پیشنهادها: تاریخ بازگشایی پاکات مناقصه ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۱/۰۶/۱۴۰۴ و یا طبق تاریخ اعلامی کارفرما خواهد بود.

نشانی مناقصه­گزار: يزد بلوار دانشگاه- خيابان ميرداماد- کوچه ۴ پلاک ۱۳ – کد پستی : ۸۹۱۶۸۶۸۶۶۴   

تلفن: ۳۸۳۴۵۰۱۴-۰۳۵  –  فکس: ۳۸۳۴۵۰۱۴-۰۳۵  –  شماره موبایل:۰۹۱۰۸۱۱۳۹۸۳

 

 

 

 

 

تأمين مالی، تهیه، حمل، نصب، تست و راه‌اندازی و اورهال بخشی از تجهیزات الکترومکانیکال، سیستم کنترل و ابزاردقیق مورد نیاز برای ارتقا کیفی پساب تصفیه‌خانه فاضلاب SBR  شهر یزد

 

رديف شرح فعاليت زمان
۱ تاریخ درج آگهی ۱۳/۰۵/۱۴۰۴ و ۱۵/۰۵/۱۴۰۴
۲ فروش اسناد از ۱۵/۰۵/۱۴۰۴ لغایت ۲۰/۰۵/۱۴۰۴
۳ جلسه توجیهی (در صورت درخواست مناقصه گران)
۴ انصراف ۳۰/۰۵/۱۴۰۴
۵ تسليم پيشنهاد ۲۹/۰۵/۱۴۰۴
۶ محل تسليم پيشنهاد يزد- بلوار دانشگاه خیابان میردادماد میرداماد ۴ پلاک ۱۳- تلفن تماس ۰۹۱۰۸۱۱۳۹۸۵
۷ گشايش پاكت هاي مناقصه ۰۱/۰۶/۱۴۰۴

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شركت پایاب انرژی