دروغ نگفته‌ایم و دروغ نخواهیم گفت

رییس‌جمهور دروغ نگفته‌ایم و دروغ نخواهیم گفت رییس‌جمهور کشورمان تأکید کرد: همان‌طور که سال ۹۲ گفته شد، چرخ اقتصاد و تولید می‌چرخد و در عین حال چرخ مدرن‌‌ترین سانتریفیوژ نیز می‌چرخد. به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌روحانی در مراسم آغاز تولید انبوه دو خودروی دناپلاس و پژو ۲۰۰۸ که در گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد، […]

رییس‌جمهور

دروغ نگفته‌ایم و دروغ نخواهیم گفت

رییس‌جمهور کشورمان تأکید کرد: همان‌طور که سال ۹۲ گفته شد، چرخ اقتصاد و تولید می‌چرخد و در عین حال چرخ مدرن‌‌ترین سانتریفیوژ نیز می‌چرخد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌روحانی در مراسم آغاز تولید انبوه دو خودروی دناپلاس و پژو ۲۰۰۸ که در گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز معلم گفت: همه تحولاتی که در عرصه‌های مختلف فناورانه، صنعت و بخش‌های تولید انجام می‌شود، به زحمات معلمین سختکوشمان برمی‌گردد.

وی با بیان این‌که ما هیچگاه به مردم دروغ نگفته‌ایم و دروغ نخواهیم گفت، افزود: اساس کار ما براساس شفافیت و صداقت است و اگر اشتباهی کنیم، عذرخواهی خواهیم کرد. زبان ما برای عذرخواهی و بیان حقایق دچار لکنت نمی‌شود.

روحانی یادآور شد: عده‌ای معتقد نیستند که کشور مال مردم است و صاحب این کشور ملت ایران هستند. ما معتقد نیستیم که باید حکومت کنیم و مردم به حرف ما گوش کنند. مردم فقط در برابر حرف خداوند تسلیم هستند و بعد از فرمان خداوند حرف پیامبر و ائمه‌اطهار قابل توجه است که آنها نیز به فرمان خدا برمی‌گردد؛ بنابراین آنها نیز باید تابع خواست مردم باشند.

وی با بیان این‌که کشور مال مردم است و اگر این را قبول و باور کنیم همه چیز درست می‌شود، گفت: اساس فکر و نظر دولت یازدهم، امروز و فردا این است که صاحب کشور مردم ایران هستند و خواست، مطالبات و نظرات مردم ایران باید مورد احترام همه قرار گیرد و طبق بیان امام(ره)، آنها ولی‌نعمت ما هستند بنابراین همه باید پای صندوق آرا رویم. به تعبیر مقام‌معظم‌رهبری نیز این حق‌الناس و حق ملت است.

رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: آنچه امروز می‌بینیم اثر آن تفکری است که خواست مردم در سال ۹۲ در پای صندوق‌های رای گفته شده است و حرف خود را در سال ۹۶ نیز خواهند زد.

 

روحانی یادآور شد: امروز بحمدا… به آنچه رسیده‌ایم ثمره تعامل سازنده با جهان بوده و ما در این تعامل دنیا را وادار کردیم که بگوید آنچه درباره ایران گفته تهمت ناروا بوده است و مذاکره برای آن بود که اتهامی که به ما زدند و گفتند ما در زیرزمین بمب اتم درست می‌کنیم، دروغ است و این را خودشان گفتند و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی رسماً اعلام کرد که ما نسبت به گذشته پرونده هسته‌ای ایران سؤالی نداریم و پرونده بسته شد و رویکرد ما معطوف به آینده فعالیت هسته‌ای ایران است که این بزرگ‌‌‌ترین کار ما بود و همه فشار‌‌ها و تحریم‌ها بر این مبنا بود و این مبنا از بین رفت.