آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت انتخابات با ۳۰۰ هزار نیرو

رییس پلیس کشور اعلام کرد آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت انتخابات با ۳۰۰ هزار نیرو فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت انتخابات با ۳۰۰ هزار نیرو خبر داد و گفت: پلیس پیشگیری و کلانتری‌ها باید با آمادگی کامل برای اجرای این مأموریت مهم حضور پیدا کنند. به گزارش باشگاه خبرنگاران […]

رییس پلیس کشور اعلام کرد

آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت انتخابات با ۳۰۰ هزار نیرو

فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت انتخابات با ۳۰۰ هزار نیرو خبر داد و گفت: پلیس پیشگیری و کلانتری‌ها باید با آمادگی کامل برای اجرای این مأموریت مهم حضور پیدا کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حسین‌اشتری در نشست تخصصی معاونان، فرماندهان و مدیران و رؤسای پلیس پیشگیری با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: امیدوارم از ماه رجب فیض کافی را برده باشید و از ماه شعبان و رمضان نیز بهره کافی ببریم.

وی افزود: افتخار ما این است که در نظام جمهوری اسلامی ایران و تحت فرماندهی مقام‌معظم‌رهبری خدمت می‌کنیم، خدمت به مردم از بالا‌ترین توفیقات است و باید قدردان این توفیق باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این‌که امنیت و سلامت از بالا‌ترین نعمت‌ها هستند، ادامه داد: مهم‌ترین خدمت ما به مردم خدمت و تلاشی است که نتیجه آن امنیت و نظم باشد و باید قدردان این موقعیت و مسؤولیت باشیم.

وی در ادامه با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این نشست تخصصی، گفت: همواره باید نتیجه نشست‌ها، همایش‌ها و کارگاه‌ها، برنامه‌ریزی برای ارتقای امنیت باشد.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با بیان این‌که تشدید مبارزه با قاچاق از اولویت‌های ناجا در سال جاری است، عنوان کرد: برخورد با باند‌ها و شبکه‌های قاچاق از محوری‌‌ترین برنامه‌هاست که پلیس پیشگیری در این راستا می‌تواند نقش مؤثری داشته باشد هر چند براساس گزارش‌های دریافتی تاکنون در این عرصه عملکرد خوبی داشته است.

وی تأکید کرد: به‌ کارگیری تجهیزات نوین، کنترل مبادی ورودی و… در فرایند مبارزه با قاچاق بسیار کارآمد و نقش‌آفرین هستند.

اشتری در ادامه با اشاره به اهمیت مبارزه با پدیده قاچاق عنوان کرد: راه‌اندازی یگان حفاظت از گمرک بیانگر اقدام پلیس در جهت تشدید مبارزه با قاچاق است و ایستگاه‌های ایست و بازرسی نیز باید در این راستا تقویت شود.

وی در ادامه با بیان این‌که در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا هستیم، گفت: تأمین امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است و باید تلاش کنیم با به‌کارگیری همه توان و ظرفیت چون همیشه در این عرصه با موفقیت عمل کنیم.

وی از آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت انتخابات با ۳۰۰ هزار نیرو خبر داد و گفت: پلیس پیشگیری و کلانتری‌ها باید با آمادگی کامل برای اجرای این مأموریت مهم حضور پیدا کنند.

 

اشتری در پایان با تقدیر از تلاش همه کارکنان ناجا گفت: عملکرد خوب و رضایت بخش، نتیجه زحمات شبانه‌روزی است و همواره باید برای ارتقای میزان رضایتمندی مقام‌معظم‌رهبری و مردم تلاش کنیم.