۴۴۱۹ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – امور خدمات اداری

وزارت راه و شهرسازی شرکت عمران شهر جدید پردیس کد: ۷-۴۰۴- ۲۰۰-ر نوبت : اول شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۱ صورت‌جلسه ‌شماره ۱۴/۱۰۶۱ مورخ ۳۱/۰۴/۱۴۰۴ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکت‌های واجد شرایط دعوت می‌گردد جهت […]

وزارت راه و شهرسازی

شرکت عمران شهر جدید پردیس

کد: ۷-۴۰۴- ۲۰۰-ر

نوبت : اول

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۱ صورت‌جلسه ‌شماره ۱۴/۱۰۶۱ مورخ ۳۱/۰۴/۱۴۰۴ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکت‌های واجد شرایط دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند:

  • موضوع: انجام امور خدمات اداری عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس.
  • نوع مناقصه: عمومی همزمان با ارزیابی (یکپارچه) یک‌مرحله‌ای.
  • شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۰۴۰۰۱۰۹۸۰۰۰۰۱۵ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه و گشایش پاکت‌ها از طریق سامانه ستاد (setadiran.ir) انجام می‌شود.
  • نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شهر جديد پرديس، فاز یک، میدان عدالت، خیابان فروردین شمالی، خیابان پیام، خیابان عمران، شرکت عمران شهر جدید پردیس. تلفن: ۷۴۹۰۲، داخلی ۱۶۸-۲۰۳
  • مدت پیمان: ۹ ماه شمسی.
  • مبلغ برآورد اولیه: ۷۰۲ر۶۵۰ر۵۶۸ر۵۳۰ ریال (پانصدوسی میلیاردو پانصدوشصت‌وهشت میلیون‌و شش‌صدوپنجاه هزاروهفت‌صدودو ریال).
  • تضمین شرکت در فرآیند ارجاع‌کار: مطابق جدول ۴ از بند «الف» ماده ۶ آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ به‌ مبلغ ۰۰۰ر۰۰۰ر۵۳۰ر۲۶ ریال (بیست‌وشش میلیارد و پانصدوسی میلیون ریال).
  • مجوز فعالیت: گواهینامه صلاحیت شرکت‌های خدماتی، پشتیبانی و فنی مهندسی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امور خدمات عمومی که می‌بایست دارای اعتبار باشد.
  • در اجرای ماده ۲ آیین‌نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مالی مناقصه‌گر ارائه صورت‌های مالی حسابرسی‌شده سال ۱۴۰۲ یا ۱۴۰۳ در پاکت “اسناد ارزیابی کیفی” الزامی‌است. در صورت عدم‌‌ارائه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصه‌گر از فرایند مناقصه حذف می‌گردد.
  • دریافت اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از ساعت ۰۸:۰۰ روز چهار‌شنبه مورخ ۲۲/۰۵/۱۴۰۴ تا ساعت ۱۶:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۲۷/۰۵/۱۴۰۴.
  • تحویل و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”:

۱۱-۱- به‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۳:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۱/۰۶/۱۴۰۴ در سامانه ستاد بارگذاری شود.

۱۱-۲- به‌صورت فیزیکی (فقط پاکت”الف”) تا ساعت ۱۳:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۱/۰۶/۱۴۰۴ به‌دبیرخانه شرکت عمران شهرجدید پردیس تحویل شود.

  • زمان و محل گشایش پاکت اسناد ارزیابی کیفی: ساعت ۱۰:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۲/۰۶/۱۴۰۴، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
  • زمان و محل گشایش پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”: ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۶/۰۶/۱۴۰۴، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
  • مناقصه‌گران ابتدا ارزیابی کیفی شده و پس از کسب حداقل امتیاز ۶۰ در فرآیند ارزیابی کیفی در مراحل بعدی مناقصه شرکت می‌نمایند.
  • سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه مندرج است.

 

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس