اسناد مناقصه سد تنگ سرخ یاسوج آمده شده است

اسناد مناقصه سد تنگ سرخ یاسوج آمده شده است مناقصه سد تنگ سرخ یاسوج توسط وزارت نیرو تهیه شده است و عملیات اجرایی آن تا دو-۳ ماه دیگر آغاز می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده، وزیر نیرو گفت: بازنگری مطالعات پروژه سد تنگ سرخ بویراحمد به اتمام رسیده است. حمید چیت‌چیان افزود: اسناد مناقصه این پروژه آبی […]

اسناد مناقصه سد تنگ سرخ یاسوج آمده شده است

مناقصه سد تنگ سرخ یاسوج توسط وزارت نیرو تهیه شده است و عملیات اجرایی آن تا دو-۳ ماه دیگر آغاز می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده، وزیر نیرو گفت: بازنگری مطالعات پروژه سد تنگ سرخ بویراحمد به اتمام رسیده است.

حمید چیت‌چیان افزود: اسناد مناقصه این پروژه آبی آماده شده و عملیات اجرایی این سد طی دو سه ماه آینده با برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار آغاز خواهد شد.

 

گفتنی است سد تنگ سرخ یاسوج ۲۵ با میلیون متر مکعب آب آشامیدنی شهرهای یاسوج و روستاهای حومه آن را تا مین خواهد کرد.بخشی از زیر پروژه‌های این سد مخزنی عبارتست از: سامانه انتقال آب به طول ۲۳ کیلومتر از سد مخزنی تا محل تصفیه‌خانه شامل، دو مورد تونل به طول ۴٫۳کیلومتر و لوله انتقال فولادی به طول ۱۸٫۷ کیلومتر و به قطر۱۸۰۰ میلیمتر، اجرای تصفیه‌خانه، مخازن و رینگ انتقال آب شرب شهر یاسوج با ظرفیت ۲۵ میلیون متر مکعب در سال، با برآورد اولیه ۹۰۰ میلیارد ریال؛ اجرای شبکه اصلی آبیاری و زهکشی در سطح حدود ۶۰۰۰ هکتار به‌صورت آبیاری تحت فشار و احداث دو واحد ایستگاه پمپاژ تأمین فشار در طول خط اصلی و ۹واحد ایستگاه پمپاژ بین مزارع برای نقاط ارتفاعی است.