نشست مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با هیأت رییسه شرکت گاز استان اردبیل

نشست مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با هیأت رییسه شرکت گاز استان اردبیل در نشست مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با هیأت رییسه شرکت گاز استان اردبیل که طی دو روز برگزار شد. در ابتدای این مراسم، خدایی، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ضمن خوشامدگویی و تبریک اعیاد شعبانیه، روز جانباز و روز […]

نشست مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با هیأت رییسه شرکت گاز استان اردبیل

در نشست مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با هیأت رییسه شرکت گاز استان اردبیل که طی دو روز برگزار شد. در ابتدای این مراسم، خدایی، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ضمن خوشامدگویی و تبریک اعیاد شعبانیه، روز جانباز و روز جهانی کار و کارگر به تشریح عملکرد شرکت گاز استان اردبیل پرداخت.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، مؤمنی، مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، در روز نخست این نشست با گرامیداشت میلاد شعبانیه و روز جانباز، روز جهانی کار و کارگر و گرامیداشت روز معلم گفت: هدف از تشکیل این نشست‌ها برطرف کردن مسایل و مشکلات به وجود آمده در شرکت‌های گاز استانی می‌باشد.

مؤمنی اظهار کرد: عملکرد مثبت شرکت گاز استان اردبیل سال گذشته در مقابله با برودت آب و هوا که در این منطقه شاهد آن بودیم قابل توصیف است و عملیات گازرسانی در این استان از رشد چشمگیری برخوردار می‌باشد که طبق آمار گازرسانی درصد خانوار شهری صددرصد و جمعیت روستایی آخر سال به ۹۷٫۵ درصد که یک عملکرد قابل تحسینی در شرکت ملی گاز است.

وی در سخنان خود تأکید کرد: با اشاره به حجم شبکه‌گذاری به منظور حفظ و نگهداری از این تأسیسات بایستی همواره از سیستم‌های نوین مدیریتی استفاده کنیم، بنابراین سیستم‌های موجود باید ارتقا یابند.

وی در ادامه اشاره کرد: ما همواره با آموزش‌ها و روش‌های نو می‌توانیم از کاهش مرگ و میر ناشی از گاز طبیعی جلوگیری کنیم چرا که مسؤولیت خطیر ما در ارتباط با جان مردم است.

مهندس مؤمنی در دومین روز این نشست با تشکیل ۴ کارگروه که متشکل از امور بهره‌برداری– امور مهندسی و اجرای طرح‌ها–امور مالی و پشتیبانی و سایر واحد‌ها حضور داشتند به‌کار خود ادامه دادند و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در بازرسی‌های به عمل آمده از نواحی استان از طریق کارشناسان حوزه مدیریت گازرسانی در این سفر دو روزه به ترتیب یادشده، معاون امور بهره‌برداری گزارش‌های خود را در قالب پاورپوینت در جلسه مذکور ارایه کردند و مهندس مؤمنی در تشریح عملکرد بهره‌برداری با سؤالات، نقطه نظرات و راهکارهای مناسب و بهتری در روند پیشبرد مسایل مطروحه و مشکلات عدیده یادآور شدند.

در ادامه برنامه این کارگروه‌ها مسؤولین ذی‌ربط، گزاراش‌های خود را در قالب پاورپوینت ارایه دادند و در آخر مؤمنی با بیان اهمیت تشکیل این کارگروه‌ها در زمینه ارایه پیشنهاد‌ها و مشارکت در جهت بهبود روند امور کارهای صورت گرفته، یاد آور شد که ارایه نظر و پیشنهاد از سوی کارگروه‌ها موجب افزایش پیشرفت اهداف گازرسانی در سطح کشور بوده و فعالیت این کارگروه‌ها بر حس تعلق خاطر و مالکیتشان نسبت به شرکت ملی گاز ایران و صنعت نفت افزوده می‌شود.

وی با اشاره به مسؤولیت همگانی در قبال بهبود مستمر، افزود: بی‌شک امروزه با توجه به تأکیدات و برنامه‌های توسعه گازرسانی به اقصی نقاط میهن اسلامی چنان‌چه خواهان نقش‌آفرینی در زمینه اقتصاد مقاومتی هستیم، مشارکت هم‌‌‌فکری و بهره‌گیری از پیشنهادات سازنده می‌تواند نقش‌آفرینی مؤثر و به‌سزایی در این رابطه ایفا کند.