راه صعود پرسپولیس از دوحه می‌گذرد

بررسی گروه چهارم آسیا قبل از نبرد آخر راه صعود پرسپولیس از دوحه می‌گذرد قرمزهای پایتخت امشب و از ساعت ۱۹:۵۵ باید در برابر الوحده پیروز شوند و امیدوار باشند تا الهلال در دوحه برابر الریان امتیاز بگیرد تا به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کنند و حریف لخویا شوند. به گزارش «ورزش […]

بررسی گروه چهارم آسیا قبل از نبرد آخر

راه صعود پرسپولیس از دوحه می‌گذرد

قرمزهای پایتخت امشب و از ساعت ۱۹:۵۵ باید در برابر الوحده پیروز شوند و امیدوار باشند تا الهلال در دوحه برابر الریان امتیاز بگیرد تا به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کنند و حریف لخویا شوند.

به گزارش «ورزش سه»، وضعیت گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا مبهم است، در واقع گره اصلی این بازی را دیدار الهلال و الریان در دوحه باز خواهد کرد، دو بازی این گروه را بررسی می‌کنیم.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در بازی رفت برابر الوحده موفق شدند با نتیجه ۳-۲ تیم اماراتی را در خانه‌‌اش شکست بدهند. پرسپولیس که در لیگ برتر ایران موفق شد جام را بالای سر ببرد باید در این بازی برای باقی ماندن امیدهای صعود حتما پیروز شود. مطمئناً هواداران تیم سرخپوش در این دیدار حضور پرشوری خواهند داشت تا تمام تلاش خود را بکنند و البته نگاهشان به دوحه باشد تا فصل فوتبالی برایشان تمام نشود. پرسپولیس در صورت صعود در مرحله بعد باید به مصاف قهرمان لیگ قطر، لخویا برود.

 الریان قطر – الهلال عربستان

الریانی‌‌ها در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند به مرحله بعد به همراه الهلال صعود کند. تساوی در این بازی آنها را ۸ امتیازی می‌کند و برد پرسپولیس در آزادی باعث می‌شود تا تیم قطری به مرحله بعد نرود. الهلالی‌‌ها که صعودشان را به مرحله بعد مسجل کرده‌اند، با یک امتیاز صدرنشینی‌شان قطعی خواهد شد و به احتمال فراوان حریف استقلال خوزستان خواهند شد. پیروزی الریان آنها را در رده اول قرار می‌دهد و الهلال به عنوان تیم دوم باید به مصاف لخویا در مرحله بعد برود.

توصیه به طارمی؛ لطفاً قاتل باش

مهدی طارمی می‌تواند نقش اعجاب انگیزی برابر الوحده برای صعود سرخپوشان به مرحله بعدی ایفا کند.

آقای گل سرخپوشان در دیدار برابر الوحده امارات در صورت به ثمر رساندن موقعیت‌ها می‌تواند سهم عمده‌ای در صعود این تیم و فراموشی خاطرات تلخ دیدار با الریان داشته باشد.

مهدی طارمی که تا به اینجا بر‌‌ترین گلزن ۳فصل اخیر سرخپوشان بوده و با حرکتی جالب توجه رکوردهای گلزنی این باشگاه را نشانه گرفته، می‌تواند گل‌ سرنوشت‌ساز سرخپوشان را به نام خود کند و یک روز فوق‌العاده را پشت سر بگذارد.

خط دفاعی ضعیف الوحده امارات به راحتی می‌تواند این فرصت را در اختیار مهدی‌طارمی قرار دهد تا هم در کسب عنوان آقای گلی این رقابت‌‌‌ها و هم صعود پرسپولیس و بالا بردن شانس کسب عنوان مرد آسیا به خواسته‌های خود دست یابد.

صعود در کنار کارون

همچنین استقلال خوزستان دیگر نماینده کشورمان نیز در این روز در اهواز و از ساعت ۲۰ با تیم الجزیره امارات مصاف می‌دهد.

استقلال خوزستان با تساوی در این دیدار نیز حکم صعود را دریافت خواهند کرد، شاگردان پورموسوی امیدوار به حضور هواداران هستند تا جشن صعود را کنار ٥٠ هزار خوزستانی برگزار کنند. دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و الجزیره امارات در ورزشگاه غدیر رایگان اعلام شد.

 

طبق اعلام باشگاه استقلال خوزستان دیدار این تیم برابر الجزیره امارات رایگان اعلام شده است تا با حمایت ٥٠ هزار نفری برای صعود بجنگند و در کنار کارون صعود خود را جشن بگیرد.