هیچ مشکلی در زیرساخت‌های اینترنت رخ نداده است

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات هیچ مشکلی در زیرساخت‌های اینترنت رخ نداده است رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات گفت: قطعی در اینترنت مربوط به زیرساخت‌ها نیست؛ هیچ مشکلی در زیرساخت‌های اینترنت رخ نداده و اشکال احتمالی، مربوط به اپراتور‌ها است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی وزارت […]

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات

هیچ مشکلی در زیرساخت‌های اینترنت رخ نداده است

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات گفت: قطعی در اینترنت مربوط به زیرساخت‌ها نیست؛ هیچ مشکلی در زیرساخت‌های اینترنت رخ نداده و اشکال احتمالی، مربوط به اپراتور‌ها است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات؛ محمدرضافرنقی‌زاد گفت: زیرساخت‌های اینترنت کشور در حالت عادی قرار داشته و سرعت آن نیز مطلوب است.

وی اظهار کرد: بروز برخی اشکال‌ها در اینترنت به خدمات‌رسانی اپراتور‌ها بر می‌گردد و کاربران در صورت بروز اشکال با اپراتوری که از آن اینترنت دریافت کرده‌اند تماس بگیرند.

مدیر کل ارتباطات شر کت ارتباطات سیار: راه‌اندازی مجدد گوشی مشکل اینترنت را برطرف می‌کند

سعیدعسکری نیز در این باره گفت: دیروز، اینترنت همراه اول نیازمند به‌روزرسانی بود که بر اثر آن اینترنت نزدیک به ۴۰۰هزار مشترک این اپراتور از حالت عادی خارج شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: پس از به‌روزرسانی اینترنت همراه اول مشترکان نیز می‌بایست اقدام به خاموش و روشن کردن گوشی‌های خود می‌کردند تا مشکل برطرف شود.

 

عسکری به ارسال پیامک به این دسته از مشترکان از سوی همراه اول اشاره کرد و افزود: پس از ارسال پیامک تعداد زیادی اقدام به خاموش و روشن کردن گوشی خود کرده و مشکلشان برطرف شد.